Fritid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

Bshizzle

Her hjemme ser vi div Julefilm  Og snakker om de sidste Gaver der skal købes..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Hendedenbette <3

Mettefpigen skriver:

Nej, det har jeg ikk energi til... Jeg har stress, så når jeg endelig er "alene" så er det bare benene op og prøve at tømmermænd hovedet....

Ja okay det kan jeg godt se ��

Håber snart det bliver bedre for dig ��

Anmeld Citér

16. december 2015

Mettefpigen

Hendedenbette <3 skriver:

Ja okay det kan jeg godt se ��

Håber snart det bliver bedre for dig ��

Tak 

Anmeld Citér

16. december 2015

Hendedenbette <3

Bshizzle skriver:

Her hjemme ser vi div Julefilm  Og snakker om de sidste Gaver der skal købes..  

Hyggeligt 

Anmeld Citér

16. december 2015

SandraXOXO

Ser serie med kæresten, pakker gaver ind, læser bøger, leger med hunden eller katten eller snakker med vennerne via facebook  og nå shopper på nettet. 

Anmeld Citér

16. december 2015

Hendedenbette <3

SandraXOXO skriver:

Ser serie med kæresten, pakker gaver ind, læser bøger, leger med hunden eller katten eller snakker med vennerne via facebook  og nå shopper på nettet. 

Jeg ser osse tv osv

Anmeld Citér

16. december 2015

Skouboe

Mettefpigen skriver:

Nej, det har jeg ikk energi til... Jeg har stress, så når jeg endelig er "alene" så er det bare benene op og prøve at tømmermænd hovedet....

Jeg har også været gået helt ned med stress for nogle år siden, og en af de ting, der virkeligt hjalp mig til at kunne holde ud at være i mit eget hoved, var guidede meditationer. Især "Bodyscan" hjælper virkeligt til med til at få ro i hovedet.

Faktisk er det gået ned ad bakke det sidste stykke tid, så i går testede jeg Birthe Buhls app, Mindfulness. Der er en knap 27 minutter gratis bodyscan med og den er rigtigt god. Faktisk så god, at jeg har købt resten af indholdet, og jeg glæder mig til at teste det.

TS: Jeg syr primært, indimellem laver jeg smykker eller posters eller sy-mønstre, men det kommer meget an på hvor meget tid jeg har til at sy (og hvor meget tøj ungerne mangler).

Anmeld Citér

16. december 2015

Mettefpigen

Skouboe skriver:

Jeg har også været gået helt ned med stress for nogle år siden, og en af de ting, der virkeligt hjalp mig til at kunne holde ud at være i mit eget hoved, var guidede meditationer. Især "Bodyscan" hjælper virkeligt til med til at få ro i hovedet.

Faktisk er det gået ned ad bakke det sidste stykke tid, så i går testede jeg Birthe Buhls app, Mindfulness. Der er en knap 27 minutter gratis bodyscan med og den er rigtigt god. Faktisk så god, at jeg har købt resten af indholdet, og jeg glæder mig til at teste det.

TS: Jeg syr primært, indimellem laver jeg smykker eller posters eller sy-mønstre, men det kommer meget an på hvor meget tid jeg har til at sy (og hvor meget tøj ungerne mangler).

Den vil jeg lige kigge på ☺ tak ☺

Anmeld Citér

16. december 2015

Skouboe

Mettefpigen skriver:

Den vil jeg lige kigge på ☺ tak ☺

Jeg håber at du får glæde af den. Der er bare ikke noget værre, end ikke at kunne holde ud at være i sit eget hoved Prøv at se om du kan komme til at gøre det dagligt (der findes også kortere bodyscans, fx havde jeg en på 12 minutter på et tidspunkt), det hjalp mig virkeligt meget.

Anmeld Citér

16. december 2015

Mettefpigen

Skouboe skriver:

Jeg håber at du får glæde af den. Der er bare ikke noget værre, end ikke at kunne holde ud at være i sit eget hoved Prøv at se om du kan komme til at gøre det dagligt (der findes også kortere bodyscans, fx havde jeg en på 12 minutter på et tidspunkt), det hjalp mig virkeligt meget.

Neej det er virkelig ikk sjovt... Tak ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.