Jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2015

LenaChristina

Hej 

Skal man selv tage kontakt til en jordemoder, eller bliver man kontaktet? Vi har været til første lægeundersøgelse, men jeg glemte at spørge lægen... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
LenaChristina skriver:

Hej 

Skal man selv tage kontakt til en jordemoder, eller bliver man kontaktet? Vi har været til første lægeundersøgelse, men jeg glemte at spørge lægen... 

Det kommer an på hvor du er fra, tror jeg..

Jeg fik et brev om at jeg skulle møde op på den og den dato på det og det tidspunkt - I Herning

Anmeld Citér

15. december 2015

LenaChristina

MummiT skriver:

Det kommer an på hvor du er fra, tror jeg..

Jeg fik et brev om at jeg skulle møde op på den og den dato på det og det tidspunkt - I Herning

Var det jordemoderen, som indkaldte dig? 

Det forvirrer mig nemlig, at vi fik en seddel med fra lægen hvor der var kontaktoplysninger for forskellige jordemødre. Så mon ikke det er fordi jeg selv skal tage kontakt? 

Anmeld Citér

15. december 2015

Tiggi

Vi skulle selv bestille tid online til nakkefold og efter den fik vi en indkaldelse til jordemoder(region hovedstaden).  Er første besøg ikke først omkring uge 18?

Anmeld Citér

15. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
LenaChristina skriver:

Var det jordemoderen, som indkaldte dig? 

Det forvirrer mig nemlig, at vi fik en seddel med fra lægen hvor der var kontaktoplysninger for forskellige jordemødre. Så mon ikke det er fordi jeg selv skal tage kontakt? 

Ja det var, men jeg fik først brevet et par uger inden min tid. Jeg havde første besøg da jeg var 16+ tror jeg.

Anmeld Citér

15. december 2015

Spiloppi

Jeg fik også første indkaldelse til JM på Rigshospitalet på e-post, borger.dk! Min lå lige et par dage efter NF, så det var allerede i uge 13. Fornemmer der er en verden til forskel på hvornår man kommer afsted første gang 

Anmeld Citér

16. december 2015

Camilze

Det er vidst meget forskelligt. Jeg er selv blevet indkaldt af min jordemoder, da hun modtog en henvisning fra min læge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.