Cyklus der bliver mindre for hver gang :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2015

Anonym trådstarter

Godaften de damer 

jeg er SEMPELTHEN nød til at skrive herinde. 

Jeg fødte min mands og jeg vores første barn for 1 år og nogle måneder siden. få måneder efter fødslen fik jeg sat en kopper spiral op. 

I starten gik det fint godt nok blødte jeg mere end jeg plejer og i lidt flere dage end jeg plejer men det hvad det så er. 

Men for nogle måneder siden begyndte at ændre sig. Jeg bemærket at jeg startet med at min cyklus var på 35 dage. Men hver gang der kommer en cyklus så er den kortere end sidste gang. Så først 35, 33,30,27,25,22,20. Og sidste månede kom min mens D. 17 . 

Ikk nok med det så i den her månede så kom den fanme D. 15  så det vil sige idag. Ej altså jeg aner ikk hvor kort vil min cyklus da vil være??? 

Har aldrig i mit liv oplivet noget ligende men måske klart når det første gang jeg har kopperspiral op. 

Så kære damer jer der har erfaring med kopperspiral eller måske kender i nogle. Så vil jeg meget gerne høre alles erfaringer og dem de kender. 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Ikke et eneste?

Anmeld Citér

16. december 2015

Fru Ebied

Anonym skriver:

Ikke et eneste?

Må jeg spørge hvor gammel du er?

Man siger jo at at cyklus kan blive kortere og kortere jo tættere du er på overgangsalderen.

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Må jeg spørge hvor gammel du er?

Man siger jo at at cyklus kan blive kortere og kortere jo tættere du er på overgangsalderen.

Ej jeg håber da ikk jeg allerede begyndt på overgangsalderen som 27 årig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.