Hvorfor mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
2 synes godt om
15. december 2015

RosSofi

Jeg fik fjernet en spiral for 5 uger siden og henvist til sterilisation. Har skrevet vidt og bredt om min evige fødselsdepression, traumatiske fødsel, skilsmisse og jeg skal komme efter jer.

Jeg var uheldig med gummi. Jeg tog to forbandede fortrydelsespiller og nu er jeg gravid.

Er i chok. Det eneste jeg kan tænke er hvorfor mig? få mdr før jeg skulle steriliseret. Kan jo ikke få en abort, men kan jo heller ikke blive mor igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

RosSofi

Rosa-Sofia skriver:

Jeg fik fjernet en spiral for 5 uger siden og henvist til sterilisation. Har skrevet vidt og bredt om min evige fødselsdepression, traumatiske fødsel, skilsmisse og jeg skal komme efter jer.

Jeg var uheldig med gummi. Jeg tog to forbandede fortrydelsespiller og nu er jeg gravid.

Er i chok. Det eneste jeg kan tænke er hvorfor mig? få mdr før jeg skulle steriliseret. Kan jo ikke få en abort, men kan jo heller ikke blive mor igen.

er for chokeret til at kunne formulere mig og stave korrekt.

Anmeld Citér

15. december 2015

nielsen80

Rosa-Sofia skriver:

Sikke en træls situation. Må jeg spørge om, hvorfor du ikke kan få en abort?

Anmeld Citér

15. december 2015

RosSofi

Dér har jeg desværre været, og det kan jeg bare ikke.

Anmeld Citér

15. december 2015

Miti's mama

Det lyder som om at alt bare er gået helt galt. 

Hvis du ikke kan være mor, og heller ikke kan få en abort ville adoption måske være en løsning? Jeg kender ikke alle detaljerne, men jeg håber det hele bliver bedre. Livet kan nogle gange trække tænder ud.

Anmeld Citér

15. december 2015

nielsen80

Rosa-Sofia skriver:

Dér har jeg desværre været, og det kan jeg bare ikke.

Puha, ja så kan jeg godt se det er svært.

Tror dog heller ikke, at en adoption så er svaret, for kan du ikke abort, tvivler jeg stærkt på, du psykisk kan en adoption.

Jeg ville hurtigst muligt ringe til abortlinen, familieafd. eller lign. og få rådgivning i, hvilke muligheder du har - få nogle profesionelle ind over, som kan rådgive hurtigst muligt og hjælpe!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.