Altså der er slet ingen tvivl, selvfølgelig skal du tage det op, for hvad end vi vil det eller ej, så er det et servicefag, og selvfølgelig betaler du ligesom alle andre, og børn bør behandles ligevægtig, ikke ens..
Jeg syntës som uddannet pædagog, at det der lyder fuldstændig uaceptabel, men det er ikke altid at man er så bevist om sine handlinger, derfor er det godt at sige noget, og du skal endelig ikke være bange for at sige noget, faktisk så burde de jo tage imod hvert barn så vidt det er muligt hver morgen.. Altså det lyder lidt som om det er flere pædagoger det drejer sig om, og det er vel fordi du gerne vil have ændret det, så jeg ville høre lederen om jeg måtte snakke med hende, derved udpeger du ikke en enkel pædagog eller et enkelt barn, selvom det er sådan, men forklarer at det er sådan du føler det, at dit barn måske bliver en smule overset ift. andre af børnene, hvis du derved ikke sætter navn på, men nævner mulige situationer, så vil du heller ikke selv føle det som et angreb mod det andet barn, som du jo selv siger er dejligt og helt uden skyld...
Et muligt senarier: Lederen burde sige at det er hun da rigtig ked af hvis det er sådan du har følt det, og at hun naturligvis vil snakke med de andre om det, det burde så blive taget op på et møde, som et almen emne. Det hører jo med til jobbet, og det er godt indimellem at blive mindet om at skulle kigge lidt på ens arbejdsgang og de er jo størstedelen uddannet, så de SKAL forholde sig professionel til din bekymring...
Håber du virkelig du siger noget, ellers kan det jo ikke ændres..
Et kæmpe knuz fra en pædagog der ville have taget din observation til sig og brugt den konstruktivt..
Anmeld