Feber , hoste & knopper / udskæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
7 svar
1 synes godt om
15. december 2015

Anonym trådstarter

Hejsa

Andre hvis børne det har været ramt af feber , hoste & knopper / udslæt på ryg - mave ?

min dreng startede med feber lørdag aften , hoster , klagede over ondt i hovedet. Igår fik han det bedre , og puttede ham i bad. Opdagede så han havde knopper / udslæt over hele maven , ryggen , ned til balderne. Men intet på arme og ben.

manden ringede til vagtlægen for lige at tjekke op, hun sagde at flere lå med det.

ringede til egen læge idag , da vi ikke fik spurgt om han smitter og i så fald må komme i skole .

de havde ikke hørt , at der skulle været noget med udslæt i omløb.

kan ikke se hvad det er - men han er fyldt med små knopper , og huden er helt tør. Det genere ham ikke.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

B&J

Det er alm virus vores søn har lå i en uge nu 

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det er alm virus vores søn har lå i en uge nu 

Også med udslæt ? Hvor længe havde han udslæt ? For her er han frisk igen men ser stadigvæk sådan ud på kroppen. 

Anmeld Citér

15. december 2015

B&J

Anonym skriver:

Også med udslæt ? Hvor længe havde han udslæt ? For her er han frisk igen men ser stadigvæk sådan ud på kroppen. 

Udslættet har han ikke men det havdhan sidst, kan ikke huske men det er noget der tit kan komme når man har haft feber.

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Udslættet har han ikke men det havdhan sidst, kan ikke huske men det er noget der tit kan komme når man har haft feber.

Okay . Det har jeg nemlig aldrig oplevet , trods han er været feberramt rigtig rigtig mange gange . Ej heller ved de store . 

Anmeld Citér

15. december 2015

B&J

Anonym skriver:

Okay . Det har jeg nemlig aldrig oplevet , trods han er været feberramt rigtig rigtig mange gange . Ej heller ved de store . 

Daniel har også kun haft det en gang og det havde han kun feber i 3 dage denne gang har det været over 1 uge 

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Daniel har også kun haft det en gang og det havde han kun feber i 3 dage denne gang har det været over 1 uge 

Har læst mig frem til noget der hedder 3 dages feber med udslæt .

måske det er det. Dog havde han kun feber i 1,5 dag.

mon ikke det forsvinder igen mere om det smittede men det siger lægen nej til ( uden dog at have set det )

Anmeld Citér

16. december 2015

B&J

Anonym skriver:

Har læst mig frem til noget der hedder 3 dages feber med udslæt .

måske det er det. Dog havde han kun feber i 1,5 dag.

mon ikke det forsvinder igen mere om det smittede men det siger lægen nej til ( uden dog at have set det )

Jeg tror heller ikke det smittet tror dét bare er en måde kroppen regerer på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.