D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Er der nogle der ved noget om det?
Jeg har haft psoriasis siden jeg var barn, så det er jeg temmelig vant til. Det har dog aldrig været særligt slemt, og i lang tid været ubehandlet da der kun har været tale om 2-3 små pletter på mine ben.
Nu er det så begyndt at komme mere i udbrud og jeg har derfor fået noget creme til at smøre det. Da jeg ringede til lægen for at få det var det stadig mest på mine ben, så jeg fik noget temmelig krads noget, som jeg ikke må bruge på brystkasse, hals og hoved.
Efterfølgende er det dog nærmest eksploderet med masser af små, utroligt kløende pletter på min overkrop. På brysterne og ned mod maven og op på ryggen. Sidst jeg havde sådan en voldsomt udbrud med små pletter på overkroppen var det fordi jeg havde streptokokper i halsen, men eftersom jeg har fået fjernet mandler lyder det jo usansynligt..
Jeg er lidt stresset i skolen grundet en del fravær, men jeg har været stresset før uden det mindste udbrud..
Så jeg er lidt på bar bund? Bør jeg tage til lægen? Eller se tiden an om det går over igen?
Anmeld
Citér