Syg tidligt i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
7 svar
6 synes godt om
15. december 2015

SRP

Hej piger

Er omkring 6+0/6+3 og har de sidste dage været utilpas. Er tung i hovedet, nyser og har en smule feber. Tænker på om forkølelse så tidligt kan give varige skader på barnet, som jo er i en meget vigtig udvikling pt. :/ kan ikke helt slippe tanken, om hvordan det påvirker barnet.

Har I oplevet sygdom tidligt i graviditeten ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Sedigfor

Har ikke oplevet sygdom tidligt i graviditeten men tænker hvis man ik kan være syg i en graviditet så kommer der jo næsten ingen børn til verden, tror godt du kan slappe lidt af. 

Jeg blev syg fra uge 12 til uge 20 og har en sund og rask datter på otte mdr idag (:

Anmeld Citér

15. december 2015

FrkC

Jeg var frygtelig snottet, hostede og havde feber umiddelbart efter jeg testede positivt - jeg fik en sund og rask dreng ca 8 mdr senere 

Anmeld Citér

15. december 2015

modesty

SRP skriver:

Hej piger

Er omkring 6+0/6+3 og har de sidste dage været utilpas. Er tung i hovedet, nyser og har en smule feber. Tænker på om forkølelse så tidligt kan give varige skader på barnet, som jo er i en meget vigtig udvikling pt. :/ kan ikke helt slippe tanken, om hvordan det påvirker barnet.

En forkølelse betyder absolut intet for dit barn. 

Anmeld Citér

15. december 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg lå med influenza og 40 I feber da jeg var 6 uger hænde og har nu en sund og rask pige på 8 uger 

Anmeld Citér

15. december 2015

Mom2Two

Nope betyder intet  

Anmeld Citér

15. december 2015

M&N

SRP skriver:

Hej piger

Du kan være helt rolig. Hver gang jeg har været gravid har jeg altid indhentet forhøjelse og en smule feber - det sker der ikke noget ved. Baby har det godt :-)

Anmeld Citér

15. december 2015

Krydserfingre

Jeg har været forkølet siden jeg testede positiv og er nu 10+3. Er simpelthen så træt af øm hals og nys og forkølelse!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.