Kan stadig ikke helt fatte, at jeg faktisk er gravid.
Og nogle gange rammer, panikken mig også hårdt i nakken. Alle de grimme tanker, med hvad nu hvis - dit og dat. 
5+ er rundet, og dagende flyver faktisk afsted. Men uh ha, man bliver jo hurtig så nervøs. Især når man overhoved ikke føler sig gravid, eller har nogle symptomer - nok fordi man næsten kun læser om alle dem der har.
Jeg mærker intet ud over jeg har lidt mens fornemmelse for neden. Ej heller ømme bryster eller noget. Og så tænker man jo straks! Om der er alt muligt galt. Det eneste, jeg forbinder med graviditeten er mit øget udflåd. Føler ofte, at SHIT nu bløder jeg - men puha det er bare snask. Hvilket jeg har læst mig til, er et symptom pga. de øgede hormoner - for er normalt ikke så plaget at jeg skal have trusseindlæg på til dagligt. 
Der er bare såååå længe til d. 4 Januar hvor jeg skal til første scanning. (er så bange for at få af vide, der ikke er liv)
Har nok bare lige brug, for at komme lidt ud med de dumme mørke tanker - og hører om alle jer som ej heller har haft symptomer, men at de nok skal komme, eller baby er ok trods ingen symptomer. 
Anmeld
Citér