Ingen symptomer 5+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2015

Juvelia

Kan stadig ikke helt fatte, at jeg faktisk er gravid.  Og nogle gange rammer, panikken mig også hårdt i nakken. Alle de grimme tanker, med hvad nu hvis - dit og dat. 

5+ er rundet, og dagende flyver faktisk afsted. Men uh ha, man bliver jo hurtig så nervøs. Især når man overhoved ikke føler sig gravid, eller har nogle symptomer - nok fordi man næsten kun læser om alle dem der har.  Jeg mærker intet ud over jeg har lidt mens fornemmelse for neden. Ej heller ømme bryster eller noget. Og så tænker man jo straks! Om der er alt muligt galt. Det eneste, jeg forbinder med graviditeten er mit øget udflåd. Føler ofte, at SHIT nu bløder jeg - men puha det er bare snask. Hvilket jeg har læst mig til, er et symptom pga. de øgede hormoner - for er normalt ikke så plaget at jeg skal have trusseindlæg på til dagligt. 

Der er bare såååå længe til d. 4 Januar hvor jeg skal til første scanning. (er så bange for at få af vide, der ikke er liv)

Har nok bare lige brug, for at komme lidt ud med de dumme mørke tanker - og hører om alle jer som ej heller har haft symptomer, men at de nok skal komme, eller baby er ok trods ingen symptomer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Rtjm05

Jeg er også 5+1 idag, og jeg har alle graviditets symptomer, men under min sidste graviditet havde jeg ingen symptomer overhovedet før uge 20...og det at jeg har så mange symptomer nu, gør at jeg er bange for at der er noget galt, fordi det ikke var lige som sidste gang 

Anmeld Citér

15. december 2015

LenaChristina

Juvelia skriver:

Kan stadig ikke helt fatte, at jeg faktisk er gravid.  Og nogle gange rammer, panikken mig også hårdt i nakken. Alle de grimme tanker, med hvad nu hvis - dit og dat. 

5+ er rundet, og dagende flyver faktisk afsted. Men uh ha, man bliver jo hurtig så nervøs. Især når man overhoved ikke føler sig gravid, eller har nogle symptomer - nok fordi man næsten kun læser om alle dem der har.  Jeg mærker intet ud over jeg har lidt mens fornemmelse for neden. Ej heller ømme bryster eller noget. Og så tænker man jo straks! Om der er alt muligt galt. Det eneste, jeg forbinder med graviditeten er mit øget udflåd. Føler ofte, at SHIT nu bløder jeg - men puha det er bare snask. Hvilket jeg har læst mig til, er et symptom pga. de øgede hormoner - for er normalt ikke så plaget at jeg skal have trusseindlæg på til dagligt. 

Der er bare såååå længe til d. 4 Januar hvor jeg skal til første scanning. (er så bange for at få af vide, der ikke er liv)

Har nok bare lige brug, for at komme lidt ud med de dumme mørke tanker - og hører om alle jer som ej heller har haft symptomer, men at de nok skal komme, eller baby er ok trods ingen symptomer. 

Først tillykke med din graviditet.

Vi var til scanning da jeg var 6+2 netop for at se liv. Jeg havde brug for at se hjerteblink inden jeg kunne fortælle det til familien. Det var hos en privat jordemoder og vi gav 400kr for det. Det var en mulighed for at få lidt mere ro i sindet. 

Min kvalme begyndte omkring min første scanning. Og da jeg var 7+3 kastede jeg op for første gang. Så dine symptomer kan sagtens nå at komme endnu.. 

Anmeld Citér

16. december 2015

jullehhx

Jeg havde kun meget lidt ømme bryster i starten. Var ligeså nervøs som dig og søgte og søgte på nettet. Der fandt jeg ud af, at alle reagerer forskelligt! For mit eget vedkommende kom det to uger efter positiv test og jeg kan love for at jeg har symptomer for alle pengene nu

8+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.