D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Denførste skriver:
jeg skriver da jeg er blevet meget tivivl om hvor meget jeg enlige skal træne/ motionere før fødslen kommer. Er 37 uger henne. Har gået til motion for gravide i sommers og er lige stoppet med fødselsforberedelse. Og nu ligger jeg bare og stener på sofaen og orker ærligtalt ikke en skiid. Heh. Føler mig tung, slap og energien er der bare ikke. Er min situation rigtig dårlig til den ekstreme hårde fødsel, eller..? 
Er jeg den eneste som ikke gør noget mere, for at få den der puls op 30 min om dagen, eller er der andre som er i samme sted, eller har været der og der har haft en god fødsel.?
Jeg havde en ret hård graviditet, så det var ikke meget jeg fik rørt mig fra uge 24, hvor jeg blev sygemeldt.
Jeg var dog rigtig glad for at cykle, da det var et af de eneste tidspunkter hvor mit bækken ikke var ved at falde fra hinanden (Sådan føles det i hvert fald) 
Jeg cyklede gerne korte ture hverdag, og gik af og til en lille tur i en nærliggende skov. Det betød dog at jeg ikke kunne lave så meget andet resten af dagen. 2-3 gange tog jeg også turen hjem til mine forældre. ~10 km på cykel hver vej. Det gik laaaangsomt, og det var lidt hårdt, men jeg var skide stolt over at jeg fik det gjort 
Det er nok en god idé at få lavet lidt, også selvom det bare er at cykle en kort tur i langsomt tempo 
Anmeld
Citér