Hej alle.
Nu spørger jeg lige her! Ved ikke om det er det rette sted.
Sagen er den at min veninde lånte vores højstol til sit barn da vi nok ville være længe om at få brug for den igen. MEN her efter knap 6 måneder er jeg blevet gravid igen og hun venter også nr. 2 og da jeg var på besøg hos hende lagde jeg mærke til den havde fået en masse skrammer og var SMURT ind i gammel mad... Synes simpelthen ikke det er i orden når den var til låns. Min mand siger han synes jeg skal tilbyde at de kan beholde den mod betaling af et mindre beløb for han vil ikke have den igen, jeg ved bare ikke hvordan man lige skal gøre det på en pæn måde....
Så har I nogle gode råd til hvordan jeg skal få det sagt uden at lyde tarvelig?
Hmmm jeg låner aldrig baby/børne udstyr ud hvis jeg havde noget imod at det blev brugt. Når det er børn der bruger fx en højstol, autostol, tremmeseng mm. Så kommer der ridser og brugsmærker. At den var beskidt kan vel vaskes. Vores højstol ser til tider også grusom ud, da jeg ikke kan stå og vaske den efter hvert måltid. Og min søn på 11 måneder er bare god til at tvære leverpostej ind i samtlige revner på den skide hokuspokus brio stol! 
Dermed sagt, kan jeg virkelig godt forstå at du ærger dig over at der tydeligvis ikke bliver passet ret godt på stolen! Hvis det er en dyr stol såsom stokke, Trip trap eller hokuspokus kan jeg godt forstå dit dilemma! Hvis det er en billig ikea model havde jeg nok sagt skidt pyt og købt en ny til os selv.
Hvad med at fortælle at du er gravid og derfor jo har brug for en højstol igen. Så kan du sige henkastet at du jo ved at de er afhængig af den de har lånt, nu når de venter nr to, så hun kan få lov at købe den billigt og så vil i bare finde en anden?.
Anmeld
Citér