Er det helt hul i hovedet..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2015

Anonym trådstarter

... at håbe på svar inden jul? 

Manden skal aflevere sædprøve i morgen tidlig, så vi kan henvises til behandling i starten af næste år, og som skrevet vil lægen kunne have svaret inden jul? Og får man af vide på laboratoriet om hvornår lægen har svaret?

Svar tid står til at hedder ca 10 dage men håber virkelig vi kan få svar helst inden på fredag da vi ikke er hjemme i julen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

esioul

Anonym skriver:

... at håbe på svar inden jul? 

Manden skal aflevere sædprøve i morgen tidlig, så vi kan henvises til behandling i starten af næste år, og som skrevet vil lægen kunne have svaret inden jul? Og får man af vide på laboratoriet om hvornår lægen har svaret?

Svar tid står til at hedder ca 10 dage men håber virkelig vi kan få svar helst inden på fredag da vi ikke er hjemme i julen.

Tror ikke i skal regne med at have svar inden jul. Fertilitetsklinikkerne holder snart julelukket. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Lisbeth1985

Det er jeg bange for,at det er... I bliver desværre nødt til at vænne jer til rigtig meget ventetid - sådan er det at være barnløs i behandling! Glædelig jul!

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tror ikke i skal regne med at have svar inden jul. Fertilitetsklinikkerne holder snart julelukket. 

Det frygtede jeg lidt

Lægen snakkede bare om at h*n ville holde øje med svar på prøven i dagene efter i morgen så h*n kan henvise os så snart svaret ligger hos lægen.

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det er jeg bange for,at det er... I bliver desværre nødt til at vænne jer til rigtig meget ventetid - sådan er det at være barnløs i behandling! Glædelig jul!

Det tænkte jeg nok...

Det godt nok svært at vente og ikke vide hvad man venter på og hvor længe det tager. Især når lægen får det til at lyde som at NU sker det. Håber vi får en "hurtig" tid når vi endelig bliver henvist da alle forundersøgelser er foretaget når sædprøven er blevet analyseret.

Anmeld Citér

14. december 2015

esioul

Anonym skriver:

Det tænkte jeg nok...

Det godt nok svært at vente og ikke vide hvad man venter på og hvor længe det tager. Især når lægen får det til at lyde som at NU sker det. Håber vi får en "hurtig" tid når vi endelig bliver henvist da alle forundersøgelser er foretaget når sædprøven er blevet analyseret.

Hvor skal i henvises til?

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor skal i henvises til?

Fertilitetsklinikken har lægen bare sagt men vil tro det er herlev hospital og der hedder den 4-6 måneders ventetid på 1. Samtale efter henvisning ifølge deres hjemmeside  hvilket jeg synes er lang tid når jeg slet ikke for menstruation og der ved ikke vil have haft én eneste menstruation i næsten 1 år når vi så endelig kommer i behandling.

Anmeld Citér

14. december 2015

esioul

Anonym skriver:

Fertilitetsklinikken har lægen bare sagt men vil tro det er herlev hospital og der hedder den 4-6 måneders ventetid på 1. Samtale efter henvisning ifølge deres hjemmeside  hvilket jeg synes er lang tid når jeg slet ikke for menstruation og der ved ikke vil have haft én eneste menstruation i næsten 1 år når vi så endelig kommer i behandling.

Ja det er rigtig lang ventetid. I nordjylland er det 21 ugers ventetid på første samtale. 

Der er ikke andet end at bide i det sure æble og vente. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja det er rigtig lang ventetid. I nordjylland er det 21 ugers ventetid på første samtale. 

Der er ikke andet end at bide i det sure æble og vente. 

Ja det rigtig lang tid især når man slet ikke har nogen cyklus. 21 uger er godt nok også lang tid når der noget man drømmer om og i forvejen har kæmpet lang tid uden held med.

Det er godt nok et surt æble at bide i ja. Håber virkelig at vi kan få en afbuds tid lidt før vis jeg ringer så snart vi bliver henvist 

Anmeld Citér

14. december 2015

Tine B

Vores gynækolog lavede selv testen og vi fik svar samme dag som min mand afleverede prøven.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.