Julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. december 2015

Anonym trådstarter

Hvornår får man svar om man modtager julehjælp? 

Har du gode eller dårlige erfaringer med det? 

Jeg er på su og mor 5il 2 og har søgt flere steder. Dog indtil kun afslag. Mangler kun svar fra frelsens hær 

Er lidt bitter over at se muslimske familier og andre familier med flere forsøger få. Imens mine børn ikke får.

Men sådan er livet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

Hectar

Hvorfor bitter over muslimske familier får? Nu er julen ikke en kristen højtidelighed og der findes faktisk rigtig mange mulimske familier der fejrer julen, fordi at deres børn ikke skal gå glip af det deres klassekammerater går så højt op i.

Smålig holdning at have til sine medmennesker. Julen handler ikke om at få, men om at være sammen med hinanden.

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Det er okay at Være smålig, når man sidder med 2 børn og ikke kan fejre jul når andre får i hovedet og bag.

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Nu gik spørgsmålet ud på, hvornår man fik besked fra dvs. Indsamlinger. Ikke en debat om man har lov til at være bitter. Det var bare min personlig frustration 

Anmeld Citér

14. december 2015

SandraXOXO

Frelsens hær giver svar idag, enten via brev eller e-mail alt efter hvad du valgte da du søgte. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Tak ☺☺ så mon ikke at der kommer en mail eller brev i dag. Enten med afslag eller andet ☺☺

Anmeld Citér

14. december 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Tak ☺☺ så mon ikke at der kommer en mail eller brev i dag. Enten med afslag eller andet ☺☺

Jo jeg krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

14. december 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Hvornår får man svar om man modtager julehjælp? 

Har du gode eller dårlige erfaringer med det? 

Jeg er på su og mor 5il 2 og har søgt flere steder. Dog indtil kun afslag. Mangler kun svar fra frelsens hær 

Er lidt bitter over at se muslimske familier og andre familier med flere forsøger få. Imens mine børn ikke får.

Men sådan er livet 

Vi fik vores brev D 11, så vi var vel EB af de første der fik svar ved frelsenshær, men ja det vel sidste dag i dag der kommer svar ^^

for vores kommer på lørdag

Anmeld Citér

14. december 2015

SaraSH

Jeg har søgt hos røde kors, men har intet hørt endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.