ja, hvor længe varede det? Herhjemme er min søn nu 2 måneder og stoppede med sonden for 1 måned siden (født 6 uger før tid) Fra den dag har jeg udelukket ammet ham. Han er altid urolig, virker irriteret eller skriger. Til gengæld kan han for det meste trøstes, så ved ikke om det så Kan være kolik? Det virker som om han har ondt i maven. Det er meget sjældent at han er en tilfreds baby. Måske højst 1 time sammenlagt om dagen. Det er ret hårdt. Han sover også meget uroligt og vil faktisk kun sove ovenpå mig. Er der andre, hvis børn har haft noget af det samme? Sp siger det er normalt. Men jeg begynder at blive bekymret for ham. Så jeg tænker at en læge evt skal tilse ham, men så igen, hvad kan lægen gøre.
Åh føler med dig, det er bare så hårdt! Min ældste havde mavekneb til han var 4 mdr. Hans skyldtes luft, lægen sagde at hans tarmsystem var umodent. Han ville også være på os hele tiden. Vil kraftigt anbefale både en slynge og en slyngevugge. Det hjalp her til aflastning. Ellers cykle med benene, mavemassage, en hårtørrer på maven, han blev også beroliget af lyden. Evt. Svøb. Prøvede zoneterapi, men synes ikke det havde megen effekt, men mange er glade for det. Så er der biogaia dråber man kan forsøge sig med. Ligepludselig er det ovre og de tar ikke skade af det
Anmeld
Citér