Kæmpe dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: skal vi starte projekt baby nu?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

637 visninger
6 svar
3 synes godt om
14. december 2015

Anonym trådstarter

Årh hvor vi kæmper for at mærke efter hvad der skal ske med fremtiden herhjemme...

Jeg er studerende og færdig med uddannelse til sommer - pt er jeg i praktik og stedet har vist stor interesse for mig og har derfor virkelig gode jobmuligheder efter endt uddannelse.

Sagen er bare den, at vi havde snakket om, at skulle have barn nr tre næste år. Vi har i forvejen 2 børn mes tre år mellemrum og ville gerne have samme alder mellem nr 2 og 3.

men for filan.. Et job ville give bedre indkomst på barsel, mulighed for at købe hus nu her og et job at vende tilbage til efter barsel.

what to do - barn først og så komme ud på et arbejdsmarked uden at skulle gå på barsel igen. Eller job først og så minimum 4 år mellem nr 2-3?

kan I ikke hjælpe mig med mine tanker?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Årh hvor vi kæmper for at mærke efter hvad der skal ske med fremtiden herhjemme...

Jeg er studerende og færdig med uddannelse til sommer - pt er jeg i praktik og stedet har vist stor interesse for mig og har derfor virkelig gode jobmuligheder efter endt uddannelse.

Sagen er bare den, at vi havde snakket om, at skulle have barn nr tre næste år. Vi har i forvejen 2 børn mes tre år mellemrum og ville gerne have samme alder mellem nr 2 og 3.

men for filan.. Et job ville give bedre indkomst på barsel, mulighed for at købe hus nu her og et job at vende tilbage til efter barsel.

what to do - barn først og så komme ud på et arbejdsmarked uden at skulle gå på barsel igen. Eller job først og så minimum 4 år mellem nr 2-3?

Jeg ville helt klart vente.

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonymor