Hjælp mig!!!! Please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2015

Anonym trådstarter

Hey

er der en som er medlem på boligbasen.dk som vil finde et telefonnummer på en bestemt udlejer til mig?

please.. Har ikke råd til at oprette medlemskab selv da det koster 600kr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

Sandratoft

Hey

er der en som er medlem på boligbasen.dk som vil finde et telefonnummer på en bestemt udlejer til mig?

please.. Har ikke råd til at oprette medlemskab selv da det koster 600kr

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

??

Anmeld Citér

14. december 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

??

Hov, teksten forsvandt.

Ifølge deres reglement må man ikke videregive oplysninger til en tredjepart, så hvis jeg var dig, ville jeg ikke opfordre til det. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hov, teksten forsvandt.

Ifølge deres reglement må man ikke videregive oplysninger til en tredjepart, så hvis jeg var dig, ville jeg ikke opfordre til det. 

Nej men jeg er bare desperat

Anmeld Citér

14. december 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Nej men jeg er bare desperat

Boligportal.dk gør opmærksom på, at findBoligPakker og tilhørende login/password samt services er strengt personlige, og at det ikke er tilladt at videresælge, udlåne, dele eller på anden vis videregive log in og password samt andre informationer og services knyttet til findBoligPakken. FindBoligPakken må kun benyttes af den boligsøgende, der har oprettet findBoligPakken samt de personer, denne søger en lejebolig sammen med. Misbrug medfører, at den pågældende konto uden varsel spærres, uden at der på nogen vis kompenseres herfor.

Anmeld Citér

14. december 2015

Sandratoft

Hov, det er boligbasen du mangler et nummer til. Men tænker de samme regler gælder der. 

På boligportalen kan du vidst få adgang i 4 dage for 9 kr. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Boligportal.dk gør opmærksom på, at findBoligPakker og tilhørende login/password samt services er strengt personlige, og at det ikke er tilladt at videresælge, udlåne, dele eller på anden vis videregive log in og password samt andre informationer og services knyttet til findBoligPakken. FindBoligPakken må kun benyttes af den boligsøgende, der har oprettet findBoligPakken samt de personer, denne søger en lejebolig sammen med. Misbrug medfører, at den pågældende konto uden varsel spærres, uden at der på nogen vis kompenseres herfor.

jamen for pokker da

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hov, det er boligbasen du mangler et nummer til. Men tænker de samme regler gælder der. 

På boligportalen kan du vidst få adgang i 4 dage for 9 kr. 

jamen det er på boligbasen huset er og vi skal ha fundet et sted at bo og flytte inden d. 1/1-16

Anmeld Citér

14. december 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

jamen det er på boligbasen huset er og vi skal ha fundet et sted at bo og flytte inden d. 1/1-16

Findes samme annonce mon på boligportalen?

Selvom du får nummeren, er det ikke sikkert i får huset, så hvis i har travlt, vil jeg anbefale at i søger på flere portaler (såsom boligportalen)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.