Er jeg underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg ville blive tosset, og så ville jeg undre mig over, at min mand ikke sagde fra.....

Så nej, du er ikke underlig..

Han tænkte virkelig ikke over det & kunne osse godt se det på ham..

Så tvivler skam ikke på ham..

Men da vi snakkede om det igår & jeg spurgte ham om han ville synes det var okay at en af mine venner kyssede mig på halsen..

Ej det ville han have det skidt med..

Jamen okay så vi enig ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

Anonymor

modesty skriver:

Det synes jeg slet ikke er noget problem. Specielt ikke hvis de tidligere har haft et seksuelt forhold, så er det naturligt at der er en vis kropslig afslappethed mellem dem, uden at det betyder at de vil knalde igen.

Hold op, jeg havde aldrig troet, at den dag skulle komme, hvor jeg ikke var helt enig i noget du sagde. He he :-) Nu ved jeg godt, at du måske også har et lidt mere afslappet forhold til den slags. Men jeg tænker, at det er vigtigt at få sat nogle klare grænser i parforholdet og få talt om, hvad man ikke kan og hvad man kan acceptere (ift. det modsatte køn), og se, om ikke man kan imødekomme hinandens ønsker. Det er fair nok, at de kan kysse hinanden på halsen, fordi de har haft noget seksuelt, og der ikke ligger noget i det for  dem, men som jeg ser det, så har man også - når man har valgt at indgå i et parforhold - valgt at respektere partnerens grænser. Eller i hvert fald finde et kompromis. Der går vel ikke noget af deres relation, at de stopper med at kysse hinanden på halsen, tvært i mod kan det hjælpe på den parforholds-relation, som manden har nu.

I det her konkrete tilfælde er problemet så antageligvis bare, at de ikke har fået klarlagt grænserne på forhånd. Så kan den slags situationer opstå. Men så er det selvfølgelig kun dejligt, hvis man efterfølgende kan blive enige  

Anmeld Citér

14. december 2015

God-mor

Anonym skriver:

Ja et kys på kinden er helt i orden med mig, men det samme som i siger det der med et kys på halsen er da ret privat..

Men skulle bare hører om det var mig den var helt gal med..

Det syntes jeg bestemt ikke der er. Det er da meget underligt og kysse venner og bekendte på halsen. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det synes jeg slet ikke er noget problem. Specielt ikke hvis de tidligere har haft et seksuelt forhold, så er det naturligt at der er en vis kropslig afslappethed mellem dem, uden at det betyder at de vil knalde igen.

Altså hvad de begge siger at de aldrig vært sammen på den måde, men de har kysset lidt..

Men jeg mener bare stadig at man ikke kysser venner på halsen da det er privat..

Men det er vi skam osse enig i ham & jeg ��

Anmeld Citér

14. december 2015

modesty

Anonymor skriver:

Hold op, jeg havde aldrig troet, at den dag skulle komme, hvor jeg ikke var helt enig i noget du sagde. He he :-) Nu ved jeg godt, at du måske også har et lidt mere afslappet forhold til den slags. Men jeg tænker, at det er vigtigt at få sat nogle klare grænser i parforholdet og få talt om, hvad man ikke kan og hvad man kan acceptere (ift. det modsatte køn), og se, om ikke man kan imødekomme hinandens ønsker. Det er fair nok, at de kan kysse hinanden på halsen, fordi de har haft noget seksuelt, og der ikke ligger noget i det for  dem, men som jeg ser det, så har man også - når man har valgt at indgå i et parforhold - valgt at respektere partnerens grænser. Eller i hvert fald finde et kompromis. Der går vel ikke noget af deres relation, at de stopper med at kysse hinanden på halsen, tvært i mod kan det hjælpe på den parforholds-relation, som manden har nu.

I det her konkrete tilfælde er problemet så antageligvis bare, at de ikke har fået klarlagt grænserne på forhånd. Så kan den slags situationer opstå. Men så er det selvfølgelig kun dejligt, hvis man efterfølgende kan blive enige  

Jeg er helt enig i at det afgørende er kommunikation og at man skal finde fælles fodslag omkring hvad der er okay og hvad der ikke er okay. Synes bare at det ville være lidt synd for den stakkels mand at kæresten gik helt i det røde felt på grund af noget som han ikke har ment noget med. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg er helt enig i at det afgørende er kommunikation og at man skal finde fælles fodslag omkring hvad der er okay og hvad der ikke er okay. Synes bare at det ville være lidt synd for den stakkels mand at kæresten gik helt i det røde felt på grund af noget som han ikke har ment noget med. 

Det var heller ikke ham der havde kysset hende.på halsen, men hende der kyssede ham på halsen..

Gik da heller ikke i det røde og hvis jeg gjorde var det på hende og ikke min kæreste..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.