modesty skriver:
Det synes jeg slet ikke er noget problem. Specielt ikke hvis de tidligere har haft et seksuelt forhold, så er det naturligt at der er en vis kropslig afslappethed mellem dem, uden at det betyder at de vil knalde igen.
Hold op, jeg havde aldrig troet, at den dag skulle komme, hvor jeg ikke var helt enig i noget du sagde. He he :-) Nu ved jeg godt, at du måske også har et lidt mere afslappet forhold til den slags. Men jeg tænker, at det er vigtigt at få sat nogle klare grænser i parforholdet og få talt om, hvad man ikke kan og hvad man kan acceptere (ift. det modsatte køn), og se, om ikke man kan imødekomme hinandens ønsker. Det er fair nok, at de kan kysse hinanden på halsen, fordi de har haft noget seksuelt, og der ikke ligger noget i det for dem, men som jeg ser det, så har man også - når man har valgt at indgå i et parforhold - valgt at respektere partnerens grænser. Eller i hvert fald finde et kompromis. Der går vel ikke noget af deres relation, at de stopper med at kysse hinanden på halsen, tvært i mod kan det hjælpe på den parforholds-relation, som manden har nu.
I det her konkrete tilfælde er problemet så antageligvis bare, at de ikke har fået klarlagt grænserne på forhånd. Så kan den slags situationer opstå. Men så er det selvfølgelig kun dejligt, hvis man efterfølgende kan blive enige
Anmeld
Citér