Hvor julet er jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bshizzle skriver:

Her hjemme er manden MEGET julet... 

Både udenfor og indenfor! 

Tog lige nogle enkelte billeder i vores stue hvor han har samlet en hel Nisse samling (og ja, dem som sidder ved bordet er 'Nissebanden') 

Ej hvor er det fint! Og mega sjovt med Nissen på det lille hus Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

Anonymor

Min kæreste er den rene Gertrud Sand, hvilket kun er en god ting, for jeg er jævnt ringe til alt det der jul og at komme i julestemning. Ham der tog initiativ til at pynte op, han har lavet vores juledekoration, har lavet dekorationer med børnene, som de kunne give til familie, går op i nissedøren med liv og sjæl (var sågar ude at finde pinde, så han kunne bygge et helt landskab med hjemmelavet hegn til nissen), bager julekager i ét væk. Jeg elsker ham for det, elsker den begejstring 

Anmeld Citér

14. december 2015

StineW79

Anonymor skriver:

Min kæreste er den rene Gertrud Sand, hvilket kun er en god ting, for jeg er jævnt ringe til alt det der jul og at komme i julestemning. Ham der tog initiativ til at pynte op, han har lavet vores juledekoration, har lavet dekorationer med børnene, som de kunne give til familie, går op i nissedøren med liv og sjæl (var sågar ude at finde pinde, så han kunne bygge et helt landskab med hjemmelavet hegn til nissen), bager julekager i ét væk. Jeg elsker ham for det, elsker den begejstring 

Her er kæresten også en ren gertrud sand! Da jeg kom hjem fra arbejde for en mdr siden, havde han og ungerne været oppe på loftet og hente alt pynten ned, og de havde været ude og købe 2 små juletræer til ungernes værelser. 

Der hænger forskellige folded stjerner overalt, lys i vinduerne osv. 

Det er så hyggeligt! Vh stine

Anmeld Citér

14. december 2015

Skouboe

Min mand er ikke specielt julet, og jeg afskyr jul, så det er godt at min mor skubber til os (og ofte kommer og gør det), så der bliver lidt pyntet for ungernes skyld. Før vi fik børn, fandt man aldrig et stykke julepynt hjemme hos os.

Anmeld Citér

14. december 2015

Fru Ebied

Bshizzle skriver:

Tak  

Ungerne her hjemme er osse vilde med det, da det har en del humor og så er det jo sejt at ha Nissebanden boende 

Det er faktisk noget en vi kender laver og sælger  

Eii.. Er det rigtigt!!

Er det en jeg må kontakte?

I givet fald, vil du hjælpe med at formidle?

Anmeld Citér

14. december 2015

kesuh

StineW79 skriver:

Hvor ser det også hyggeligt ud!

Mig og ungerne får lov til at hjælpe til, men her har det altid været ham der er mest julet. Vh stine

Det er det og knægten han  elsker at hjælpe til. Han havde også lavet juledekorationer med farmor,  som vi skulle have med hjem derfra hehe 

Ikke det bedste billede,  men det er der! Og der skulle være en flyvemaskine med!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. december 2015

kesuh

Så fik jeg endelig lavet et rensdyr på arbejdet :-D 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. december 2015

B&J

Da jeg fandt min fir 7 år siden hadet han julen men nu syntes han den er hyggelig og pynter op med os andre og det er dejligt at se en kæmpe forskels 

Anmeld Citér

18. december 2015

StineW79

kesuh skriver:

Så fik jeg endelig lavet et rensdyr på arbejdet :-D 

Ih hvor er den fin! Hva er den lavet af? Vh stine

Anmeld Citér

18. december 2015

StineW79

B&J skriver:

Da jeg fandt min fir 7 år siden hadet han julen men nu syntes han den er hyggelig og pynter op med os andre og det er dejligt at se en kæmpe forskels 

Ej hvor godt, at han har fundet sit julehumør! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.