Hans f*cking computerspil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2015

vitapigen

Hehe du ved da hvad han skal have i julegave  HØRETELEFONER 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Forskellen er vel at alle os andre ser tv i fælleskab... Og han sidder ene og alene med sin larm? Det synes jeg er forkert 

Har i børn? Hvis ja, hvad siger de til lyden?

Anmeld Citér

13. december 2015

Bshizzle

Mon der er andet der nager ham eftersom han ikke vil skruge ned? 

Jeg ville nu osse ha blevet tosset på min mand hvis jeg skulle sidde og høre på hans spil. 

- Han spiller heldigvis lydløs her hjemme 

Anmeld Citér

13. december 2015

lineog4

Jeg kan nu blive lige så irriteret og frustreret over fjernsyn lyd, så synes egentlig han har en lille pointe. 

Nu skriver du godt nok I er flere der ser tv'et, og ja så må han jo have et par høretelefoner på - perfekt julegave

Anmeld Citér

13. december 2015

GrønStjerne

Anonym skriver:

Hvad så med de andre i stuen? 

Og hvis jeg sad alene synes jeg heller ikke jeg skulle tage høre telefoner på.. Der er vel forskel på computer og tv... Hvis jeg derimod lavede noget andet med en monoton lyd som fx fløjte osv ja så måtte jeg også dæmpe mig 

Jeg kan godt følge dig, men samtidig er det også for nemt at sige at fordi du ikke bryder dig om hans lyd skal han tage høretelefoner på, men du skal ikke. Hvad så hvis han ikke bryder sig om tv lyden... 

Det er noget andet når der er flere der ser det, selvfølgelig.. Men i virkeligheden er det nok et dybere problem siden han svarer med at så må du slet ikke se tv og skal slukke. Han lyder lidt som om den diskussion ikke er ny, og computerspillet tit bliver skældt ud..

jeg har en computernørd i huset som aldrig ser tv. Og ja, han er sgu nødt til at bruge hørebøffer, for jeg gider ikke de der skudlyde hele tiden. Til gengæld ser jeg ikke lægeserier når han er i stuen for de gør ham dårlig..

Hvis du slet ikke vil se på hans side af historien kan jeg egentlig godt forstå han bare bliver gnaven og ikke gider at lytte til dig heller.. 

Anmeld Citér

13. december 2015

kesuh

Well i kan jo prøve at tage en snak om det? Fordi det lyder som om der er noget galt. Han planter sig midt i stuen og lader troldene hærge og brøle.

Hvad gør du hver aften? Laver i intet sammen og smider du dig i sofaen eller planter rumpen i stolen og tænder for kanal 4?

Det lyder som om i bør snakke sammen i stedet for, at kommunikere med forskellige lyde. Hvis intet af ovenstående passer såen nogenlunde,  så smid nogle gysser efter et par gode headset til ham.. Corsair,  logitech, creative eller bose.  modellerne over 500kr har sådan en smart funktion så de kan lukke af for lyden omkring sig ;-)

En af mine kammerater nyder den funktion når konen snakker for meget xD!  

Anmeld Citér

15. december 2015

Newsence

Her hjemme har vi haft samme problem fordi lyden ikke er god i høretelefonerne men så købte jeg nogle med 3D lyd det virkede 

ellers må I have en snak om tingene og BEGGE lytte og respektere hinandens ønsker og så finde en løsning for det lyder heller ikke til at du respektere ham og hans passion for spil 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.