Anonym skriver:
Hvad så med de andre i stuen?
Og hvis jeg sad alene synes jeg heller ikke jeg skulle tage høre telefoner på.. Der er vel forskel på computer og tv... Hvis jeg derimod lavede noget andet med en monoton lyd som fx fløjte osv ja så måtte jeg også dæmpe mig
Jeg kan godt følge dig, men samtidig er det også for nemt at sige at fordi du ikke bryder dig om hans lyd skal han tage høretelefoner på, men du skal ikke. Hvad så hvis han ikke bryder sig om tv lyden...
Det er noget andet når der er flere der ser det, selvfølgelig.. Men i virkeligheden er det nok et dybere problem siden han svarer med at så må du slet ikke se tv og skal slukke. Han lyder lidt som om den diskussion ikke er ny, og computerspillet tit bliver skældt ud..
jeg har en computernørd i huset som aldrig ser tv. Og ja, han er sgu nødt til at bruge hørebøffer, for jeg gider ikke de der skudlyde hele tiden. Til gengæld ser jeg ikke lægeserier når han er i stuen for de gør ham dårlig..
Hvis du slet ikke vil se på hans side af historien kan jeg egentlig godt forstå han bare bliver gnaven og ikke gider at lytte til dig heller..
Anmeld
Citér