at tro på julemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
11 svar
6 synes godt om
13. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvornår stoppede jeres børn med at tro på julemanden?

min ældste er 71/2 og han tror stadig på det er ham som kommer med gaverne hverdag.

men møder vi ham så i byen ved han godt det bare er en der er klædt ud. Som han siger han kan jo ikke være lidt tynd et sted og i vores lokale storcenter være tyk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

Benjamins'mor

hannetheis skriver:

hvornår stoppede jeres børn med at tro på julemanden?

min ældste er 71/2 og han tror stadig på det er ham som kommer med gaverne hverdag.

men møder vi ham så i byen ved han godt det bare er en der er klædt ud. Som han siger han kan jo ikke være lidt tynd et sted og i vores lokale storcenter være tyk.

Min søn bliver 5 om 3 uger, han tror det er julemanden man ser i butikker og på gader, dem som er klædt ud. 

Men gaverne tror han ikke på kommer fra julemanden, han siger han godt ved jeg har købt dem. 

Anmeld Citér

15. december 2015

hannetheis

Benjamins'mor skriver:

Min søn bliver 5 om 3 uger, han tror det er julemanden man ser i butikker og på gader, dem som er klædt ud. 

Men gaverne tror han ikke på kommer fra julemanden, han siger han godt ved jeg har købt dem. 

sjovt. De kære børn de har en tro og så alligevel ved de godt at det er noget vi voksne gør for at glæde dem

Anmeld Citér

15. december 2015

hekran

Min datter og jeg ringede til julemanden i aften (på 70241207). Hun er 4, og det var genialt til hende! Det var virkelig et hit!

Anmeld Citér

15. december 2015

hannetheis

hekran skriver:

Min datter og jeg ringede til julemanden i aften (på 70241207). Hun er 4, og det var genialt til hende! Det var virkelig et hit!

fedt det skal vi helt sikkert prøve en af dagene.

Anmeld Citér

15. december 2015

Benjamins'mor

hekran skriver:

Det har børnenes onkel også gjort med vores De synes det var sjovt.

Anmeld Citér

15. december 2015

lillespir26

Min nevø på 9 gør også stadigvæk tror også vi var ret gamle før vi opdagede at det var morfar der var klædt ud

Anmeld Citér

15. december 2015

jenny4

hekran skriver:

Det kender jeg ikke - hvad er det for et nummer?

Anmeld Citér

15. december 2015

Bshizzle

Min store dreng som lige er blevet 10 år tror da stadig på Julemanden og Nissen som kommer forbi hver nat 

Dog ved han godt at den Julemand der kommer Juleaften ikke er den rigtige..  

Anmeld Citér

15. december 2015

hekran

jenny4 skriver:

Det kender jeg ikke - hvad er det for et nummer?

Der er en slags telefonsvarer, som skal være julemanden. Han spørger børnene forskellige ting og giver den tid til at svare. Det er ret hyggeligt!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.