Barnevogn i Sverige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.148 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Happy

Hej, jeg havde tænkt mig at købe barnevogn i sverige da de burde være en del billigere end herhjemme, men nu har jeg hørt af omveje at de har et andet system for barnevogne i Sverige og at de ikke er lige som de danske......nogen de rved noget om dette? Har især set på EmmalJunga

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Lusi

Kan kun sige jeg også har hørt at de ikke har barnevogne.
Faktisk er Danmark det eneste land der har barnevogne, ved dog ikke lige om jeg skal tro på det.

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

Hej, jeg havde tænkt mig at købe barnevogn i sverige da de burde være en del billigere end herhjemme, men nu har jeg hørt af omveje at de har et andet system for barnevogne i Sverige og at de ikke er lige som de danske......nogen de rved noget om dette? Har især set på EmmalJunga

I sverige bruger man ikke det at lade børn ligge ude at sove, derfor har deres barnevogne ikke lige så store liggemål og rigtig mange af dem er kombivogne. Vi var i Sverige og kigge efter barnevogn da jeg var gravid, og sælgeren grinede venligt og sagde at  man ikke brugte tank-vogne i sverige .  For mig var det rigtig vigtigt at min søn kan ligge ude så længe som muligt, så vi købte vore tank-vogn i DK hihi .

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

gud hvor åndssvagt. emmaljunga er jo da svensk ikke????

Anmeld

21. september 2009

Maise

Happy skriver:

Jeg købte en super lækker Odder Alcantara med lift, fluenet, regnslag og barnevognsele på trendsales og afhentede den hos sælger. Den havde været brugt i 3 måneder og ser splinterny ud. Gav 4000 for den og ny pris med lift er ca 11.500 for denne model, så det kan godt betale sig at købe brugt og kigge sig godt om.

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

mariamiss6 skriver:

gud hvor åndssvagt. emmaljunga er jo da svensk ikke????

jo det er svensk, men man kan selvfølgelig godt forstå de ikke har en vogn stående i sverige, som ikke kan sælges. Emmaljunga Big Star Supreme bliver kun produceret til det danske markede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.