7+3 svagere test end i uge 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
23 svar
2 synes godt om
12. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg var så dum at teste de sidste par dage ved 7+0 og igen 7+1 og 7+3 - testen er blevet svagere og svagere. Nu er jeg selvfølgelig bekymret for, hvad det kan betyde. Har andre prøvet det? Jeg så hjerteblink 7+1. Havde en smule brunt udflåd i dag, hvilket gør mig endnu mere nervøs. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Jeg var så dum at teste de sidste par dage ved 7+0 og igen 7+1 og 7+3 - testen er blevet svagere og svagere. Nu er jeg selvfølgelig bekymret for, hvad det kan betyde. Har andre prøvet det? Jeg så hjerteblink 7+1. Havde en smule brunt udflåd i dag, hvilket gør mig endnu mere nervøs. 

Det kan godt lyde som om dit hcg falder . Jeg ville kontakte lægen, det lyder som dengang jeg havde en spontan abort, det kan selvfølgelig også være uden betydning. Men lægen vil højest sandsynligt sende dig videre til en scanning hvor de kan se om der er hjertebæink. Sender dig en masse søde tanker, skriv gerne en update, håber det bedste for dig/jer 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

Det kan godt lyde som om dit hcg falder . Jeg ville kontakte lægen, det lyder som dengang jeg havde en spontan abort, det kan selvfølgelig også være uden betydning. Men lægen vil højest sandsynligt sende dig videre til en scanning hvor de kan se om der er hjertebæink. Sender dig en masse søde tanker, skriv gerne en update, håber det bedste for dig/jer 

Skal til scanning i morgen. Har har bare læst at hcg kan være så kraftigt på nuværende tidspunkt, så testen ikke kan måle det?

Øv, hvad skete der dengang med dig?

Anmeld Citér

13. december 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Skal til scanning i morgen. Har har bare læst at hcg kan være så kraftigt på nuværende tidspunkt, så testen ikke kan måle det?

Øv, hvad skete der dengang med dig?

Jeg blødte alt ud på det tidspunkt. Det er først når du er længere henne i graviditeten det kan lade sig gøre, desværre ikke så tidligt. har du været til scanning? 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

HappyOne skriver:

Jeg blødte alt ud på det tidspunkt. Det er først når du er længere henne i graviditeten det kan lade sig gøre, desværre ikke så tidligt. har du været til scanning? 

Havde du også taget en test der var blevet svagere? Jeg bløder ikke mere og så hjerteblink igen til scanningen. Men nu bliver jeg nervøs, hvid du ikke mener testen burde blive svagere

Anmeld Citér

14. december 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Havde du også taget en test der var blevet svagere? Jeg bløder ikke mere og så hjerteblink igen til scanningen. Men nu bliver jeg nervøs, hvid du ikke mener testen burde blive svagere

Hvis du har set hjerteblink i dag hvorfor er du så bekymret????

Anmeld Citér

14. december 2015

MarianneRubi

Nogle oplever de slet ikk ka få en positiv test på det tidpunkt på grund af meget højt hcg

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Hvis du har set hjerteblink i dag hvorfor er du så bekymret????

Jeg så hjerteblink i søndags fordi jeg er bange for at hcg falder langsomt - så jeg på et tidspunkt taber det Fordi testen bliver svagere og den burde da være kraftig nu, hvor jeg næsten er i uge 8??

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

Nogle oplever de slet ikk ka få en positiv test på det tidpunkt på grund af meget højt hcg

Så du tænker godt at testen kan blive svagere fordi der er så meget hcg?

Anmeld Citér

14. december 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Ja det havde jeg. Hvis du ikke bløder mere og har set hjertebæink skal du overhovedet ikke være bekymret ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.