Polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. december 2015

hejmeddig10

Hej allesammen! Jeg har fået til opgave at den kommende gom og som eneste brudepige. Men! Hvad skal jeg lige finde på? Det må ikke koste alt for mange penge, da gommen ikke har ret mange penge. Og det skal Være noget man kan lave i januar! Er der nogle her inde der har nogle fantastiske ideer? Kom med dem allesammen! Jeg modtager alt med kyshånd! 

Fortsat god aften og weekend til jer allesammen! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

Lililili

Skal du planlægge polterabend for bruden... Eller hvordan? Hvor mange bliver i? Og hvilket område? Det er jo normalt, den kvindelige del, der kommer med til brudens polterabend... veninder, tætte familiemedlemer, svigerinder mv.Og det er ikke gommen, men de deltagende kvinder der betaler. (Ikke bruden selvfølgelig) 

Anmeld Citér

12. december 2015

Bshizzle

hejmeddig10 skriver:

Hej allesammen! Jeg har fået til opgave at den kommende gom og som eneste brudepige. Men! Hvad skal jeg lige finde på? Det må ikke koste alt for mange penge, da gommen ikke har ret mange penge. Og det skal Være noget man kan lave i januar! Er der nogle her inde der har nogle fantastiske ideer? Kom med dem allesammen! Jeg modtager alt med kyshånd! 

Jeg er osse lidt forvirret ?! 

Og skal Gommen selv betale hans dag/aften??  

Anmeld Citér

12. december 2015

SandraXOXO

hejmeddig10 skriver:

Normalt så holder de kvindelige gæster jo noget for bruden og de mandlige gæster noget for gommen. Og brud og gom betaler jo ikke selv da poltarben er en lille ekstra gave før selve brylluppet. Men, hvad i skal lave afhænger jo af hvad de kan lide? Hvis de feks ikke drikker er det dumt med stripklub og drinks  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.