Hej allesammen.
Jeg er ny i dette forum, og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender denne situation....:
Jeg går - som så mange andre - og venter på min mens. Den skulle være kommet 28. august, og der er ikke kommet noget endnu. Det er første gang det skal komme efter jeg stoppede med p-pillerne, udover selvfølgelig lige da jeg stoppede

Hm.. Jeg har taget RIGTIG mange tests, og der er skisme ikke nogle positive imellem...
De sidste 2 nætter er jeg vågnet midt om natten, da jeg har haft enormt voldsomme underlivssmerter! Det føles som en blanding mellem vilde menstruationssmerter og "hold-nu-k***-hvor-skal-jeg-tisse!".. Men det hjælper IKKE at gå på toilettet. Det varer ca. en halv time, og derefter går det langsomt i sig selv igen... Jeg har aldrig prøvet noget lignende!! Det gør bare nuller-naller!!
Er der nogen der kan nikke genkendende til noget sådan? Jeg tager nok en test i morgen (igen!!) og ringer til lægen, hvis jeg ikke får en positiv test. For så er det lige pludselig lidt skræmmende, synes jeg...!
Venlige hilsner, Sarah
Anmeld