Av!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. september 2009

sarah83

Hej allesammen.

Jeg er ny i dette forum, og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender denne situation....:

Jeg går - som så mange andre - og venter på min mens. Den skulle være kommet 28. august, og der er ikke kommet noget endnu. Det er første gang det skal komme efter jeg stoppede med p-pillerne, udover selvfølgelig lige da jeg stoppede smile.gif Hm.. Jeg har taget RIGTIG mange tests, og der er skisme ikke nogle positive imellem...

De sidste 2 nætter er jeg vågnet midt om natten, da jeg har haft enormt voldsomme underlivssmerter! Det føles som en blanding mellem vilde menstruationssmerter og "hold-nu-k***-hvor-skal-jeg-tisse!".. Men det hjælper IKKE at gå på toilettet. Det varer ca. en halv time, og derefter går det langsomt i sig selv igen... Jeg har aldrig prøvet noget lignende!! Det gør bare nuller-naller!! sad.gif

Er der nogen der kan nikke genkendende til noget sådan? Jeg tager nok en test i morgen (igen!!) og ringer til lægen, hvis jeg ikke får en positiv test. For så er det lige pludselig lidt skræmmende, synes jeg...!

Venlige hilsner, Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

mariamiss6

hmmm nej altså det har jeg ikke oplevet.... Men jeg har haft mange ligamentsmerter, og mine graviditetssymptomer har altid været forstærkede mens smerter, som bar blev ved alt for længe, uden der kom mens....

er det over hele underlivet, eller kun i en side

Anmeld

21. september 2009

sarah83

Det er "over det hele" synes jeg... Sådan lige under maven-agtigt! Og ja, så føles det bare rigtig meget som om jeg skal tisse, men med en ordentlig omgang "av" oveni! :-S

Jeg håber selvfølgelig at jeg er gravid, men er også godt klar over at det sjældent lykkes i første forsøg. Det er bare irriterende at jeg ikke enten får min menstr. eller en positiv test

Anmeld

21. september 2009

Lusi

sarahelisabeth skriver:

Det er "over det hele" synes jeg... Sådan lige under maven-agtigt! Og ja, så føles det bare rigtig meget som om jeg skal tisse, men med en ordentlig omgang "av" oveni! :-S

Jeg håber selvfølgelig at jeg er gravid, men er også godt klar over at det sjældent lykkes i første forsøg. Det er bare irriterende at jeg ikke enten får min menstr. eller en positiv test

Det kan måske også blære/underlivsbetændelse..

Jeg har også lige haft det på den måde som du beskriver og vågnede så sjovt nok også om natten med virkelig volsomme smerter i underlivet.

Og det kom også ligesom i kramper. Men var  til lægen og fik noget pencillin mod underlivsbetændelse.

Men håber da du er gravid, hvis det er det du ønsker

Anmeld

21. september 2009

sarah83

Ja, det er jo rigtigt. Jeg får lige fat i lægen i morgen og får en snak

Hvor mærkeligt at du lige har haft det på samme måde?! Ikke særlig rart, men det kan du nok også skrive under på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.