Energiforladt og træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2015

Anonym trådstarter

Hej Piger,

Jeg er gravid uge 7+2 og er så træt og energiforladt. Kl. 21 senest er jeg på vej i seng, men hver nat den sidste uge er jeg vågnet kl. 24 eller 2-3 tiden og så kan jeg ikke sove længere. Nogle nætter er jeg vågnet med ondt i maven og i morges da jeg tissede krampede det i hele mit underliv. Andre der har de oplevelser?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

Chellie

Det lyder præcis som det søvnmønster, jeg har haft, siden jeg var omkring 5-6 uger henne..! Men det med kramperne, når du er på toilettet, bør du nok lige få tjekket. Det kunne være en blærebetændelse, og i så fald er det vigtigt at få behandlet.

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det lyder præcis som det søvnmønster, jeg har haft, siden jeg var omkring 5-6 uger henne..! Men det med kramperne, når du er på toilettet, bør du nok lige få tjekket. Det kunne være en blærebetændelse, og i så fald er det vigtigt at få behandlet.

Det er godt nok hårdt. Har du det stadig? Det var kun i morges, tror det var fordi min blære var for fyldt. Har ingen smerter om dagen når jeg skal tisse. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Chellie

Smerterne kan jeg heldigvis ikke snakke med om, der tænker jeg som sagt, hellere et tjek for meget, end et tjek for lidt hos lægen.

Trætheden lettede meget for mig i uge 11-12 stykker, men søvnløsheden midt om natten kæmper jeg stadig med om/off. Lægen siger, der ikke rigtigt er noget at gøre, det er kroppen der øver sig til amme-rytmen senere...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.