Tja. I har det svært begge to.
Problemet opstår når to voksne mennesker der har forskellige niveauer og udgangspunkter forsøger at skabe et liv sammen.
Du har dine standarter og føler ikke du KAN leve med mindre. Omvendt er han også et voksent menneske, og var det mig der konstant blev hevet i næsen hvordan jeg skulle gøre tingene og at det bare ikke var godt nok, så blev jeg stædig.
Jeg synes rådet med rengøringshjælp er godt. Og så skal du måske overveje om det er et fælles problem I har. Du fremstiller det meget ensidigt, han har fejlen og du gør det på den rigtige måde. Måske skal du også lære at løsne op. Bare en strøtanke.
Jeg har været der. Gift med en mand der intet lavede af sig selv, og som blev skidesur når jeg bad ham om noget. Og så blev jeg tosset over at jeg altid havde valget mellem at være bussemand eller gøre det hele selv.
Vi passede bare ikke sammen, det blandt andre ting, gjorde livet til et helvede.
Så da jeg skulle vælge mand igen vidste jeg hvilke ting vi skulle passe sammen på, og fælles niveau for rengøring i dagligdagen er altså ikke et uvigtigt område.
Anmeld
Citér