smertestillende ved tandpine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Godaften...

Jeg har fået tandpine... jeg har taget ipren ved 16-16:30 tiden og en kop panodil hot her 19:30... desværre er der intet af det der har virket...

Jeg har været inde og kigge på tandlægevagtens åbningstider, og de har ikke åben før i morgen kl. 10... hvad kan jeg gøre indtil da?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

Leneur

Ms.Sunshine skriver:

Godaften...

Jeg har fået tandpine... jeg har taget ipren ved 16-16:30 tiden og en kop panodil hot her 19:30... desværre er der intet af det der har virket...

Jeg har været inde og kigge på tandlægevagtens åbningstider, og de har ikke åben før i morgen kl. 10... hvad kan jeg gøre indtil da?...

Nu ved jeg jo ikke om din tandpine sidder ved kæben men da jeg fik rodbehandlet en tand, så var noget af det der kunne mindske smerten lidt var at få noget koldt på og så fordi pga min ryg, har jeg altid noget dolol, så det tog jeg at gå i seng på...  Håber det bedste for dig. 

Anmeld Citér

11. december 2015

Lenchick

Ms.Sunshine skriver:

Godaften...

Én Ipren er ikke nok. Der er jo kun 200 mg i. Du kan roligt tage 600 mg (3 af de håndkøbstabletter) 3 gange dagligt, meget gerne samtidigt med 1 g Paracetamol (2 tabletter Panodil, Pamol eller 2 breve Hot).

Jeg er sygeplejerske på et asylcenter og det er kombi vi må bruge når vores beboere har akut tandpine. Jeg ved godt, det lyder voldsomt med 600 mg Ipren, men så længe det kun er 1-2 dage, vil det ikke skade

Anmeld Citér

11. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Lenchick skriver:

Én Ipren er ikke nok. Der er jo kun 200 mg i. Du kan roligt tage 600 mg (3 af de håndkøbstabletter) 3 gange dagligt, meget gerne samtidigt med 1 g Paracetamol (2 tabletter Panodil, Pamol eller 2 breve Hot).

Jeg er sygeplejerske på et asylcenter og det er kombi vi må bruge når vores beboere har akut tandpine. Jeg ved godt, det lyder voldsomt med 600 mg Ipren, men så længe det kun er 1-2 dage, vil det ikke skade

Så jeg kan sagtens tage to Ipren nu?...

Anmeld Citér

11. december 2015

Lenchick

Ms.Sunshine skriver:

Så jeg kan sagtens tage to Ipren nu?...

Det kan du roligt gøre! Man kan få pillerne i 600 g styrke, dog på recept. 

Spis noget mad samtidigt da de kan irritere maveslimhinden

Anmeld Citér

11. december 2015

God-mor

Ms.Sunshine skriver:

Godaften...

Jeg ville ringe til læge og evt få noget dolom. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.