Det at miste en man holder af:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

LotteN

Eva skriver:

Åh, det er hårdt....min morfar lå på samme måde for 12 dage siden...Jeg trøstede mig med han ikke led og at han ikke skulle sidde som invalid på et plejehjem, det er bare ikke værdigt.
Ved det ikke er en trøst fpr dig nu....de bedste tanker til Jer...
Knus til dig..

lå din morfar længe sådan?
Jeg er helt med på hvad du mener - jeg har selv gået i lang tid nu og ønsket han snart ville få fred, intet menneske fortjener og gå med sådanne smerter...!
Men nu er det bare så tæt på lige pludselig.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

lå din morfar længe sådan?
Jeg er helt med på hvad du mener - jeg har selv gået i lang tid nu og ønsket han snart ville få fred, intet menneske fortjener og gå med sådanne smerter...!
Men nu er det bare så tæt på lige pludselig.!

Åh, kan helt mærke hvor trist og ked du er helt igennem skærmen....livet er bare ikke let.
Min morfar lå ikke længe, under en uge.....
Knus..

Anmeld

21. september 2009

Mormilla

Det er jeg ked af at høre!!! Det er ikke let at man skal til at miste en som man holder af!!!

Her er lige et stort  fra mig...

Anmeld

21. september 2009

TbCp

LotteN skriver:

Sidder her med tårene trillende ned af kinderne...
Min morfar har været syg af kræft i en 4 års tid nu. Var dernede i denne weekend, da min moster ringede og sagde jeg burde komme, hvis jeg skulle nå og sige farvel. Hele familien var samlet  i weekenden ved min mormor og morfar og han virkede ikke som en der ville give op nu...

Nu har min mor lige ringet at lægen er ved min mormor og lægen mener det sker indenfor det næste døgns tid..
åhr jeg synes det er hårdt. man forbereder sig til det og synes han skal lukke sine øjne og sove ind, da an virkelig har kæmpet så længe og trænger til fred nu... og så alligevel er det bare SÅ hårdt, når det kommer så tæt på!!
Jeg HADER den f... kræft - havde det ikke været for den, ville han have en del flere år foran sig - sådan en frisk ældre herre, som aldrig har stået i vejen for en lille problimatik på sin vej - det er filme hårdt og se ham blive ædt op sådan indenfra

ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg - har nok bare brug for at komme ud med tankerne...

Ja det ER nemlig bare hårdt

Sender dig en masse varme tanker.

Anmeld

27. september 2009

LotteN

Så skete den "endelig".
Natten ml onsdag og torsdag sov min kære morfar stille ind.
Endelig fik han fred, men en meget hård dag torsdag, da jeg var nede og sige "farvel" til ham.. og endnu hårdere igår, da han blev begravet og vi stod og så på bilen kørte væk med ham i kisten - vores sidste syn af ham..

Nu har han endelig fået fred og skal ikke lide længere, men derfor er det alligevel ikke sjovt og skal sige farvel til ham og se hele familien være så ulykkelige...!

Anmeld

27. september 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

Så skete den "endelig".
Natten ml onsdag og torsdag sov min kære morfar stille ind.
Endelig fik han fred, men en meget hård dag torsdag, da jeg var nede og sige "farvel" til ham.. og endnu hårdere igår, da han blev begravet og vi stod og så på bilen kørte væk med ham i kisten - vores sidste syn af ham..

Nu har han endelig fået fred og skal ikke lide længere, men derfor er det alligevel ikke sjovt og skal sige farvel til ham og se hele familien være så ulykkelige...!

Åh...stakkels dig og din familie....ja, det er jo ikke lang tid siden jeg stod der oogså...føj, det er bare slet ikke rart.
Minderne dem må du bevare og give dine børn med videre som en del af dem..
De bedste tanker til dig..
Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.