Hvad vil i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Vingummien

Altså står virkelig i et dilemma og kan slet ikke beslutte mig.

Vi har en amaljunge barnevogn til Emil med det hele til. har bestilt en klapvogn til ham som vi får her til november og så skal vi jo gøre noget ved barnevognen. Emil har aldrig brugt at sove i barnevogn da vi jo bor i lejlighed, kun når vi har gået tur eller været i byen, så når vi får klapvognen skal vi ikke længere bruge barnevognen til noget.

Men skal vi:

1. Sælge den og bruge pengene til en hjælp til klapvognen og købe en ny, hvis vi skal have en unge mere.

2. Sætte den i vores kælderrum og tage den risiko der er for at den bliver stjålet eller ødelagt dernede og så gemme den til den næste barn.

Jeg kan virkelig ikke bestemme mig, er jo rart bare at have en til det næste men igen man har jo 9 mdr til at spare sammen til en ny. Og den anden "spare" vi jo penge på klapvognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Mira0911

Jeg gemmer vores barnevogn til vores nr 2... Vi har så os klapvogn til at stå...

Har i slet ikke mulighed for at låse den inde i kælderrummet?

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Jeg gemmer vores barnevogn til vores nr 2... Vi har så os klapvogn til at stå...

Har i slet ikke mulighed for at låse den inde i kælderrummet?

Jov vi kan godt låse den inde. men er folk heroppe der har oplevet at folk har brudt deres kælderrum op og så har ødelagt alt der var derinde. Og er jo ikke en billig barnevogn derfor jeg er lidt i tvivl om det.

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Jeg ville sælge, hvis det var mig...men jeg har også haft en ny til alle mine tre, da jeg gerne ville have den sidste nye lækre model til min lille lækre nye baby.
Knus Eva..

Anmeld

21. september 2009

kiroo

hvad med at sætte dem hjem til forældre? ellers ville jeg nok sælge den.

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Vi gemmer vores til nr 2. vi sætter den op på mine forældres loft til vi skal bruge den igen hvis der ikke når og kommer en nr 2 inden han er færdig med at bruge den mon ikke der gør det. Men Lucas er MEGET glad for sin han bruger den hver dag. 

Men er der ikke noget familie der har plads på loftet eller andet til den?

Det jo synd og sælge den når den nu ikke er særlig brugt så den jo super til nr 2.

Knus Diana

Anmeld

21. september 2009

Sweet1978

Huh den er svær jeg gemmer alt  mit i et kælderrum og har aldrig oplevet noget er ødelagt, men kender jo ikke jeres forhold og hvis du frygter den går til får du jo mere ud af at sælge den nu, som at prøve at obevare den og alligevel skulle investere næste gang.

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Jeg ville sælge, hvis det var mig...men jeg har også haft en ny til alle mine tre, da jeg gerne ville have den sidste nye lækre model til min lille lækre nye baby.
Knus Eva..

Ej sådan har jeg det også hehe

Har lige bestilt den nye model af Emaljunge klapvognen hehe

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Mine forældre  har et loft men er slet ikke varme der eller noget som helst og så kan den blive ødelagt af fugt

Anmeld

21. september 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Ej sådan har jeg det også hehe

Har lige bestilt den nye model af Emaljunge klapvognen hehe

Jamen hvis du har det sådan så så har du jo dit svar der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.