Søskende rabat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
8 svar
16 synes godt om
11. december 2015

Jeia

Vågnede til en super nyhed i morges  Min kommune ændrer søskende rabatten i inst. fra 1. jan. Fremover skal vi betale fuld pris for den dyreste plads og 0 kr for alle de andre pladser  Fo os med to i vuggestue, en i børnehave og en i SFO giver det en besparelse på over 3100 kr pr måned  Super dejlig julegave at få

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

alenemor42

Jeia skriver:

Vågnede til en super nyhed i morges  Min kommune ændrer søskende rabatten i inst. fra 1. jan. Fremover skal vi betale fuld pris for den dyreste plads og 0 kr for alle de andre pladser  Fo os med to i vuggestue, en i børnehave og en i SFO giver det en besparelse på over 3100 kr pr måned  Super dejlig julegave at få

Hvor fedt! ! Tillykke det er sgi da til at mærke 

Glædelig jul

Anmeld Citér

11. december 2015

flowerpot3

Jeia skriver:

Wow, det er bare fedt! Hvilken kommune bor du i?

Anmeld Citér

11. december 2015

Jeia

flowerpot3 skriver:

Wow, det er bare fedt! Hvilken kommune bor du i?

Bor på Færøerne, i Torshavn. Det er så super fedt, håber bare ikke det kommer til at gå ud over kvaliteten i pasningen. Personale nomineringen her er højere end i dk.

Anmeld Citér

11. december 2015

FruStolpe

Jeia skriver:

Hvor fedt 

Det eneste vi har "vundet" er en prisstigning, så vi nu skal af med 5270kr om måneden for 1 børnehave og 1 vuggestue 

Anmeld Citér

11. december 2015

Jeia

FruStolpe skriver:

Hvor fedt 

Det eneste vi har "vundet" er en prisstigning, så vi nu skal af med 5270kr om måneden for 1 børnehave og 1 vuggestue 

Det var da helt vildt, det er næsten det samme, som vi har givet for 4 pladser indtil nu.

Anmeld Citér

12. december 2015

Bshizzle

Nu spør jeg sikkert dumt... Søskende rabat?  

Hvordan får man det og kan alle få? 

Vi har en i Børnehave og en i SFO. 

Anmeld Citér

12. december 2015

FruStolpe

Bshizzle skriver:

Nu spør jeg sikkert dumt... Søskende rabat?  

Hvordan får man det og kan alle få? 

Vi har en i Børnehave og en i SFO. 

Ja det er noget alle får. 

-altså jeg ved ikke noget om det hvis der er delvis friplads. Men ellers betyder det at du betaler fuld pris for den dyreste plads, og halv pris for den anden. 

Undtager dog hvis du bruger privat pasning,  så er rabatten mindre, her i vores kommune får man kun 80% af halv pris 

Gav det mening?

Anmeld Citér

12. december 2015

FruStolpe

Jeia skriver:

Det var da helt vildt, det er næsten det samme, som vi har givet for 4 pladser indtil nu.

Ja det må du nok sige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.