Julegaver fra the lover ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
10 svar
2 synes godt om
11. december 2015

SandraXOXO

Hvad ønsker i jer af jeres partner? Synes jeg ønsker mig de samme ting hvert år, parfume, bøger og make up. Nogle der har nogle mere spændene ønsker ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

Sandratoft

SandraXOXO skriver:

Hvad ønsker i jer af jeres partner? Synes jeg ønsker mig de samme ting hvert år, parfume, bøger og make up. Nogle der har nogle mere spændene ønsker ? 

Et ur? Eller adidas originals

Anmeld Citér

11. december 2015

lillespir26

SandraXOXO skriver:

Kønsscanning 

ny ring

parfume 

Anmeld Citér

11. december 2015

De3Guldklumper

SandraXOXO skriver:

Det han finder på. 

Og er han ikke så opfindsom så har jeg en ønskeseddel så lang i år at jeg tænker den bliver taget i brug

Anmeld Citér

11. december 2015

Bshizzle

Intet 

Anmeld Citér

11. december 2015

Mutti84

Her har jeg en kreativ og romantisk mand, som mener at gaven ikke skal være matrialistisk, så jeg får oplevelser... 

Sidste år tog han mig med på weekendtur til kbh, hvor jeg fik lov at shoppe løs og så var vi ude og spise rigtig god mad og i teatret og se Skønheden og udyret 

Forrige år var vi på weekendtur til et spøgelsesslot

Anmeld Citér

11. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

i år har vi givet hinanden en fælles gave et stort billede af vores 3 børn og en af hele vores lille familie.

Anmeld Citér

11. december 2015

frkfynbo

Da vi venter os til juli er vi blevet enige om, at ikke kaste en masse penge efter gaver til hinanden. Så vi har givet hinanden billetter til Christian Fuhlendorffs nye show - Det skal vi så sammen ind og se i april efterfulgt af en middag. 

Jeg vil langt hellere have en oplevelse med min kæreste end materielle genstande i hvert fald! 

Anmeld Citér

11. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ønsker mig en ny pandekagepande, bøger og feks bio billetter.

Normalt ved jeg aldrig hva jeg får i gave af kæresten, fordi han er så kreativ og god til at lave små noter over ting jeg mangler i løbet af året, at jeg altid bliver glædeligt overrasket.

Jeg derimod ved aldrig hva jeg ska give ham, fordi han altid selv køber det han mangler. VH stine

Anmeld Citér

11. december 2015

God-mor

SandraXOXO skriver:

Jeg ønsker mig bøger, 3D figur af vores datter, Kay Bojesen fugle, weekend tur til berlin og en ny pande. Heller ikke specielt kreativt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.