Er det liv jeg mærker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. december 2015

Mortil2drenge<3

Hej alle sammen 

skriver lige for at håbe på nogen ag jer som har været gravide/ eller er gravid kan svare mig på om det er liv jeg mærker. 

Jeg mærker det hverdag sådan cirka i midten af maven og lidt andre steder og nogen gange hvis jeg sætter min hånd på der hvor jeg tror jeg mærker ham kan jeg også mærke det i hånden jeg synes det er en surrealistisk følelse så derfor er jeg så neget i tvivl om det er det jeg mærker er det normalt det ikke er det samme sted han sparker ? 

Ved ikke hvorfor jeg tvivler så meget på Om det er det jeg mærker håber i kan hjælpe mig 

jeg er i uge 24 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

det er meget normalt at du mærker det forskellige steder på maven.

du skrev ham så går ud fra det er en dreng.

spark føles lidt i starten som bobler i maven, og det er også det du kan mærke på maven.

så ja tror helt sikkert det er din baby du mærker.

Anmeld Citér

11. december 2015

Mortil2drenge<3

hannetheis skriver:

det er meget normalt at du mærker det forskellige steder på maven.

du skrev ham så går ud fra det er en dreng.

spark føles lidt i starten som bobler i maven, og det er også det du kan mærke på maven.

så ja tror helt sikkert det er din baby du mærker.

Ja det er en dreng  

okay synes hvis jeg sidder op kan det godt være boblende og når jeg ligger ned og slapper af føles det nogen gange som spark som også kan mærkes i min hånd 

Anmeld Citér

11. december 2015

hannetheis

Molly90 skriver:

Ja det er en dreng  

okay synes hvis jeg sidder op kan det godt være boblende og når jeg ligger ned og slapper af føles det nogen gange som spark som også kan mærkes i min hånd 

tror helt sikkert at det er ham du mærker.

nyd den. Det er fantastisk at mærke hvordan han vokser. Jo stærkere han bliver jo mere mærker du ham.

Anmeld Citér

11. december 2015

Mortil2drenge<3

hannetheis skriver:

tror helt sikkert at det er ham du mærker.

nyd den. Det er fantastisk at mærke hvordan han vokser. Jo stærkere han bliver jo mere mærker du ham.

Er det normalt der ikke er så meget liv nogle dage ? Og andre dage er der bare gang i ham synes han har været meget stille idag og igår men er selvfølgelig heller ikke så langt henne 

Anmeld Citér

11. december 2015

Mom2beIhope

Jeg er førstegangsgravid og er nu 20+3 - har det ligesom dig.
Det er virkelig svært at vide om det baby eller om det er tarmene, der arbejder

Har hørt flere sige at det føles som bobler, men så tænker jeg sæbebobler, der springer eller sodavandsbobler

Min moderkage ligger foran og til højre så JM sagde at jeg nok ville mærke mest i venstre side når det begyndte, men hun sagde også at han lige nu ikke er så stærk og det kræver flere kræfter at sparke så jeg kan mærke det igennem moderkagen

Derudover er det vild svært at vide hvad man kan mærke når man aldrig har prøvet det før  Men jeg mærker, ofte om aftenen når jeg har lagt mig i sengen, små bump i venstre af maven - det tænker jeg er min lille dreng

Anmeld Citér

11. december 2015

hannetheis

Molly90 skriver:

Er det normalt der ikke er så meget liv nogle dage ? Og andre dage er der bare gang i ham synes han har været meget stille idag og igår men er selvfølgelig heller ikke så langt henne 

ja det er det. I starten skal man ikke mærke ham hver dag.

mener det er fra uge 32 man siger du skal mærke ham hver dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.