Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.967 visninger
9 svar
8 synes godt om
10. december 2015

Ønsker en lille spire..

Hej alle sammen. 

Hvor mange æbleskiver ville i beregne til 18 personer, jeg har købt 120, det er vel fint. Lige sådan har jeg købt 5 liter glögg, er det nok? Og hvor meget glögg- blanding tror i at der skal til? En lille pose pr. Liter? �� kom gerne med jeres bud på hvor meget flormelis samt syltetøj i ville købe. På forhånd tak for jeres hjælp. Jeg synes at det er så svært at kalkulerer med og det ville være så ærgerligt at løbe tør!! ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2015

Goggelogge

Det er rigeligt.. Tror godt du kan nøjes med 3-4 liter

Anmeld Citér

10. december 2015

(august)

Det afhænger jo nok meget af om de 18 er bøn eller voksne. Hvis det er voksne er der ca 6 til hver, som jeg synes er ok, men ved ikke om der er nok, hvis æbleskiver er det eneste. Det afhænger igen af hvad tid det er til. Min svigerfar inviterer til æbleskiver kl 19, det betyder ingen har spist aftensmad, så der kan godt spises 10-15stk pr voksen. 

Hvis der også er små børn imellem tror jeg det er nok, da de nok ikke spiser 6 æbleskiver.

Ville nok købe 10 glas syltetøj, to pakker flormelis også alm sukker. 

Tror der er rigeligt gløgg. 

God fornøjelse. 

Anmeld Citér

10. december 2015

Mullesmith

Ønsker en lille spire.. skriver:

Hej alle sammen. 

Hvor mange æbleskiver ville i beregne til 18 personer, jeg har købt 120, det er vel fint. Lige sådan har jeg købt 5 liter glögg, er det nok? Og hvor meget glögg- blanding tror i at der skal til? En lille pose pr. Liter? �� kom gerne med jeres bud på hvor meget flormelis samt syltetøj i ville købe. På forhånd tak for jeres hjælp. Jeg synes at det er så svært at kalkulerer med og det ville være så ærgerligt at løbe tør!! ����

Mere end 6 æbleskiver pr person er nok i overkanten.  Mht. Gløgg så tænker jeg 4 liter så er man ca.5 om en liter og så er der ekstra. En flormelis er nok og to glas syltetøj.

Anmeld Citér

10. december 2015

Mullesmith

(august) skriver:

Det afhænger jo nok meget af om de 18 er bøn eller voksne. Hvis det er voksne er der ca 6 til hver, som jeg synes er ok, men ved ikke om der er nok, hvis æbleskiver er det eneste. Det afhænger igen af hvad tid det er til. Min svigerfar inviterer til æbleskiver kl 19, det betyder ingen har spist aftensmad, så der kan godt spises 10-15stk pr voksen. 

Hvis der også er små børn imellem tror jeg det er nok, da de nok ikke spiser 6 æbleskiver.

God fornøjelse. 

10 glas syltetøj?!?! Ork sulme! 

Anmeld Citér

10. december 2015

Ønsker en lille spire..

Mullesmith skriver:

Mere end 6 æbleskiver pr person er nok i overkanten.  Mht. Gløgg så tænker jeg 4 liter så er man ca.5 om en liter og så er der ekstra. En flormelis er nok og to glas syltetøj.

Okay, du har nok ret. Jeg tænker bare, hellere for meget end for lidt og æbleskiver tilovers kan vi altid få spist. �� Det er rart med andres vurdering på det, men det bliver nok ikke 10 glas syltetøj. �� Det er til eftermiddagskaffe kl. 15 og så et par timer frem. Det er primært voksne og 3 børn, så jeg køber ikke flere æbleskiver. Jeg tror jeg køber 2 pakker flormelis og 3 glas syltetøj. Resterne skal vi nok få brugt! ❤️��

Anmeld Citér

10. december 2015

SandraXOXO

(august) skriver:

God fornøjelse. 

Oh shit det var meget syltetøj og æbleskiver 

Anmeld Citér

11. december 2015

(august)

Mullesmith skriver:

10 glas syltetøj?!?! Ork sulme! 

Det afhænger jo nok af hvor store de er. Vi bruger økologisk og jeg ikke de er så store, så der går en del til ��

Anmeld Citér

11. december 2015

(august)

SandraXOXO skriver:

Oh shit det var meget syltetøj og æbleskiver 

Vi elsker æbleskiver og syltetøj og får set kun ca 2-3 gange i julen og ellers ikke, så det er måske derfor der ryger en del ned. 

Anmeld Citér

11. december 2015

lillespir26

Ønsker en lille spire.. skriver:

Hej alle sammen. 

Man spiser ca 6/8 pr mand hvis man er vild med dem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.