Anonym skriver:
jeg er idag præcis 24+0 henne og jeg glæder mig så meget til vores lille dreng kommer til verden han er meget ønsket da jeg i mange år gerne vil have børn, men Gud hvor er jeg ltså bange for miste ham og det går galt
tænk nu hvis han pludselig dør i min mave? Eller noget bare generelt går galt... Idag har vi ordnet en masse praktiske ting og sat ting på plads osv og der efter kom tanken også tænk nu hvis jeg mister ham
tør næsten ikke købe ting for jeg ved den grimme tanke dukker op hver gang,
har i andre gravide også de tanker der?? Min mand er meget mere rolig end mig og siger alt nok skal gå og han ikke kan sætte sig ind i mine tanker og hvorfor jeg tænker sådan og det også forståeligt nok han ikke har det sådan.
god jul 
Jeg havde det ligesom dig, specielt med den mindste... Jeg troede ikk på a han ville overleve, ikk engang da han var ude, ikke engang da han var hjemme... Jeg var hele tiden "forberedt"... Jeg var også ude for en del med ham.. Men der indså jeg, a babyen ka dø hele vejen igennem graviditeten, selv når han er ude, vuggedød osv osv...
Denne her gang tager jeg det roligt, der er ingen grund til a tro det værste, eller frygte det værste... Man ka alligevel ikk gøre til eller fra... Nu når begge mine drenge er store sunde og raske, får jeg stadig de tanker "tænk nu hvis!" ... Tror bare det er en del af det a være mor, eller være ved a blive mor...
Anmeld
Citér