Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er denne test positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

731 visninger
10 svar
1 synes godt om
10. december 2015

Anonym trådstarter

Hjælp mig.. 

Hvad ser I på testen? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld Citér

10. december 2015

linkon

Jeg ser kun en streg :-)

Anmeld Citér

10. december 2015

komodo

desværre kun 1 

Anmeld Citér

10. december 2015

Kay

Kan se noget meget svagt men tror det er en streg uden farve også kaldet skyggestreg og altså ikke en positiv  men prøv igen om et par dage 

Anmeld Citér

10. december 2015

Spiloppi

Tænker du selv at den er positiv, men er i tvivl eller hvordan? Mere af nysgerrighed for hvordan du har aflæst den, siden du lægger den op her jeg synes desværre den ser meget negativ ud, men kan selvf være super svært at fange på billeder med en meget utydelig streg! Ellers prøv igen om et par dage og se det an

Anmeld Citér

11. december 2015

Anonym trådstarter

Spiloppi skriver:

Tænker du selv at den er positiv, men er i tvivl eller hvordan? Mere af nysgerrighed for hvordan du har aflæst den, siden du lægger den op her jeg synes desværre den ser meget negativ ud, men kan selvf være super svært at fange på billeder med en meget utydelig streg! Ellers prøv igen om et par dage og se det an

Jeg tror ikke min historie er meget anderledes end mange af de andre piger herinde 

Efter en abort og nu forsøg på graviditet, tester jeg for at se, om der skulle være noget og bum.. Jeg stirre mig blind på en, nok, negativ graviditetstest og søger et spinkelt håb, selvom jeg godt selv kan se det 

Anmeld Citér

11. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg tror ikke min historie er meget anderledes end mange af de andre piger herinde 

Efter en abort og nu forsøg på graviditet, tester jeg for at se, om der skulle være noget og bum.. Jeg stirre mig blind på en, nok, negativ graviditetstest og søger et spinkelt håb, selvom jeg godt selv kan se det 

Anmeld Citér

11. december 2015

Flomse

Jeg tror den er bragende positiv om nogle dage. Synes jeg kan ane meget meget lidt:-)

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

Har taget denne test her til morgen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.