Pasning hjemme eller ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2009

4xGreve

Som overskriften lyder skal Daniella passes for første gang i meget lang tid, og vi havde snakket om at vi syntes det skulle være ude ved mormor og morfar for så var hjemmebasen ligesom tryg og her skulle hun ikke være bange for at mor og far gik, men der er jo også nogen der mener at hun skal passes herhjemme i trygge og vante omgivelser (skal lige sige at vi ca. kommer ved mormor og morfar 1 gang om ugen)...

Kan ikke helt finde ud af det, hvad syntes i piger er bedst?

Havde planlagt at gøre det sådan her:

Aflevere. i Dp kl 7 morgen, hente igen kl 10:30 formiddag, hjem og få mad og sove, aflevere ved mormor og morfar kl 13:30-14:00, også skulle hun spise eftermiddagsmad og aftensmad der også kommer vi og henter igen mellem 19-20

hvordan syntes i det lyder?

Hvad vil i selv gøre? også taget min datters sarte psyke og fortidlige fødsels i betragtning...

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Valle81

WiitrioeN skriver:

Som overskriften lyder skal Daniella passes for første gang i meget lang tid, og vi havde snakket om at vi syntes det skulle være ude ved mormor og morfar for så var hjemmebasen ligesom tryg og her skulle hun ikke være bange for at mor og far gik, men der er jo også nogen der mener at hun skal passes herhjemme i trygge og vante omgivelser (skal lige sige at vi ca. kommer ved mormor og morfar 1 gang om ugen)...

Kan ikke helt finde ud af det, hvad syntes i piger er bedst?

Havde planlagt at gøre det sådan her:

Aflevere. i Dp kl 7 morgen, hente igen kl 10:30 formiddag, hjem og få mad og sove, aflevere ved mormor og morfar kl 13:30-14:00, også skulle hun spise eftermiddagsmad og aftensmad der også kommer vi og henter igen mellem 19-20

hvordan syntes i det lyder?

Hvad vil i selv gøre? også taget min datters sarte psyke og fortidlige fødsels i betragtning...

Knus Stina

Hejsa:0)

Synes det lyder som en god plan, og det virker jo til at hun er vant til og tryg ved at være der:0) Så er sikker på at det nok skal gå:0)

Men vil bestemt også mene, at hvis du selv føler, ahh det er bedst at være hjemme ved sig selv i sin egen seng, eget legetøj osv. Så synes jeg du skal spørge mormor og morfar om de ikke kom hjem til Jer:0)

Jeg er sikker på de vil forstå og gerne gøre det:0)

Knus fra Christina

Anmeld

21. september 2009

4xGreve

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Synes det lyder som en god plan, og det virker jo til at hun er vant til og tryg ved at være der:0) Så er sikker på at det nok skal gå:0)

Men vil bestemt også mene, at hvis du selv føler, ahh det er bedst at være hjemme ved sig selv i sin egen seng, eget legetøj osv. Så synes jeg du skal spørge mormor og morfar om de ikke kom hjem til Jer:0)

Jeg er sikker på de vil forstå og gerne gøre det:0)

Knus fra Christina

Self. forstår de mm. men daniella skal ikke puttes mm. hun skal kun spise og lege der og følte lidt at så kunne vi gøre det herhjemme til en hellig base...

Anmeld

22. september 2009

frk Jensen

Jeg syns det er fint hvis at hun skal være hos mormor og morfar...

Jeg tror hun vil syns der ville være hyggeligt at være hos mormor og morfar. Selv skal man tage det i betragning at hun er en sårbar lille pige, men hvis i alle er trygge ved det så sker der ikke noget. Det er jo ikke med overnatning osv, så derfor vil jeres eget hjem stadig være hendes trygge og kendte base.

Min søn er 11 mdr og bliver passet hos mine forældre efter behov. Han kender dem og bliver snot forkælet derude. Jeg nyder at se at mine forældre og ham sammen, bedsteforældre er bare noget helt specielt.

Knus Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.