Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... så vi er glade og positivt overrasket.
Manden sædprøve sagde 25 millioner, så den var også fin.
Nu glæder jeg mig til at ringe imorgen tidlig og høre om et eller flere af æggene er blevet befrugtet.
Ægoplægningen er sat til lørdag.
Mvh Fru Ebied
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Ebied skriver: ... så vi er glade og positivt overrasket. Manden sædprøve sagde 25 millioner, så den var også fin. Nu glæder jeg mig til at ringe imorgen tidlig og høre om et eller flere af æggene er blevet befrugtet. Ægoplægningen er sat til lørdag. Mvh Fru Ebied
Ej hvor godt! Krydser fingre for, at der kommer nogle guldæg ud af det. Hvis der gør, har du vel testdag juleaften? Det er da sjovt
KissMeKissMeKissMe skriver: Ej hvor godt! Krydser fingre for, at der kommer nogle guldæg ud af det. Hvis der gør, har du vel testdag juleaften? Det er da sjovt
Tusind tak
Har jeg det? Er det 12 dage efter oplægningen?
Det ville være en fantastisk julegave at få, selvom en positiv test så tidligt stadig er meget skrøbelig.
Om ikke andet ved man da man kan blive gravid og det vil da også være fantastisk.
Fru Ebied skriver: Tusind tak Har jeg det? Er det 12 dage efter oplægningen? Det ville være en fantastisk julegave at få, selvom en positiv test så tidligt stadig er meget skrøbelig. Om ikke andet ved man da man kan blive gravid og det vil da også være fantastisk.
Tænker bare, hvis æggene bliver befrugtet i dag, så er du vel 4+0 juleaften... Har ikke selv prøvet IVF, men min logik siger, at det må være sådan
Jeg krydser i hvert fald fingre for den bedste julegave til jer
Held og lykke med det!
KissMeKissMeKissMe skriver: Tænker bare, hvis æggene bliver befrugtet i dag, så er du vel 4+0 juleaften... Har ikke selv prøvet IVF, men min logik siger, at det må være sådan Jeg krydser i hvert fald fingre for den bedste julegave til jer
Du har da ret , hvor hyggeligt.
Risse skriver: Held og lykke med det!
Tillykke
Krydser for jer
nielsen80 skriver: Krydser for jer
Tusind tak. Det er rigtigt pænt af dig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128