To spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
7 svar
1 synes godt om
9. december 2015

Sedigfor

1) min datter er så mor glad/pjattet at det kun er mig det dur, hun er snart otte mdr. Jeg kan ikke engang gå på toilet uden hun begynder at græde, skal siges hun ikke ser sin far hver dag eller hver anden eller noget i den stil. Bliver det bedre eller skal jeg regne med hun forsætter sådan i nogle år? 

2) min datter " kravler " hun skal bare ha hendes arme med. Men hun kravler med krydset ben, kommer det efterhånden eller skal jeg lære hende det? Altså at det er besværligt at kravle med krydset ben (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2015

Bshizzle

Sedigfor skriver:

1) min datter er så mor glad/pjattet at det kun er mig det dur, hun er snart otte mdr. Jeg kan ikke engang gå på toilet uden hun begynder at græde, skal siges hun ikke ser sin far hver dag eller hver anden eller noget i den stil. Bliver det bedre eller skal jeg regne med hun forsætter sådan i nogle år? 

2) min datter " kravler " hun skal bare ha hendes arme med. Men hun kravler med krydset ben, kommer det efterhånden eller skal jeg lære hende det? Altså at det er besværligt at kravle med krydset ben (:

1. Det er ik så mærkeligt at hun er Mor-Glad/opsøger dig, da hun generelt kun har dig omkring sig? 

Du er hendes klippe/trykhed. 

2. Det med at lære at kravle rigtigt kommer med tiden.

Du kan evt øve hende med at støtte dine hænder under hendes fødder mens hun skubber sig frem.. Evt osse få hendes hænder frem og hjælpe hende på vej. 

(Lyder det forvirrende eller?!)  - svært at forklare rigtigt. 

Anmeld Citér

9. december 2015

Sedigfor

Bshizzle skriver:

1. Det er ik så mærkeligt at hun er Mor-Glad/opsøger dig, da hun generelt kun har dig omkring sig? 

Du er hendes klippe/trykhed. 

2. Det med at lære at kravle rigtigt kommer med tiden.

Du kan evt øve hende med at støtte dine hænder under hendes fødder mens hun skubber sig frem.. Evt osse få hendes hænder frem og hjælpe hende på vej. 

(Lyder det forvirrende eller?!)  - svært at forklare rigtigt. 

Hun kravler med benene, hun mangler bare hendes arme

Så skal nok regne med det forsætter sådan i nogle år? (: tænker bare på vuggestue hvordan det ik lige kommer til at gå (:

Anmeld Citér

9. december 2015

Mamacita til 2 piger

Sedigfor skriver:

Hun kravler med benene, hun mangler bare hendes arme

Så skal nok regne med det forsætter sådan i nogle år? (: tænker bare på vuggestue hvordan det ik lige kommer til at gå (:

Ved 8 mdr. alder kommer de ind i en seperationsangst fase. Så det lyder som om, at det er det. Og det går over! 

I institutionerne har de prøvet den slags før.. Så det skal nok gå!  

Du kan bare kugge til at din datter kravler på sin egen måde. Det er helt naturligt. Min datter på 9 mdr. har i 2-3 mdr. kravet som en soldat der møver sig på maven. Nu har hun lige for nylig fundet teknikken til at kravle på alle 4...  

Anmeld Citér

9. december 2015

Sedigfor

sessen1984 skriver:

Ved 8 mdr. alder kommer de ind i en seperationsangst fase. Så det lyder som om, at det er det. Og det går over! 

I institutionerne har de prøvet den slags før.. Så det skal nok gå!  

Du kan bare kugge til at din datter kravler på sin egen måde. Det er helt naturligt. Min datter på 9 mdr. har i 2-3 mdr. kravet som en soldat der møver sig på maven. Nu har hun lige for nylig fundet teknikken til at kravle på alle 4...  

Gad jeg godt at se

Anmeld Citér

10. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

1. Det er vist meget normalt. Jeg tænker, at det bliver bedre Når hun skal i vs, så har pædagogerne jo prøvet det før, og ved ofte hvordan det håndteres, så tænker, at det kommer stille af sig selv  

2. Min datter lavede også army stile, hvor hun møvede sig frem, men så fandt hun ud af at hun kunne komme op på alle fire, men kunne ikke rigtigt finde ud af at bruge benene heller. Hun blev ved med det, og pludselig så fangede hun den så jeg tror, at din datter nok skal finde ud af det. 

Anmeld Citér

10. december 2015

Mamacita til 2 piger

Sedigfor skriver:

Gad jeg godt at se

Det ser også morsomt ud. Men hun bruger både arme og ben, så hun krydskoordinerer rigtigt. Vi har bare trægulve, så jeg tror det har været lige lovlig glat til hende, så hun har haft svært ved at komme op på alle 4. Men nu er det lykkede..  

hun drøner dog også rundt med sin gåvogn på fuld fart. Så freden er forbi herhjemme.. ��

Anmeld Citér

10. december 2015

lillespir26

Sedigfor skriver:

Til nr 1 min datter er 10 mdr og var også virkelig morsyg da hun var 8 mdr og jeg kunne heller ikke gå på wc eller noget det bliver bedre det er fordi de er i sted i deres udvikling hvor de opdager at mor kan gå væk og at de er "selvstændige" individerne  det er hård men bliver bedre med tiden især når du kan sige jamen skat så kravl med mig men du kan prøve at sige jeg går lige XX hen og kommer igen når du er tilbage sige så er jeg her igen det klarede du godt skat 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.