31+0 og små bange for fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. december 2015

Mullesmith

1.  31+0 imorgen og +20kg. Jeg er svimmel og får ondt i maven når jeg står op og mit bækken er simpelthen for meget og har til tider lyst til at få mig en kørestol. Kæææft jeg glæder mig så meget til at føde, selvom jeg også er lidt bange for hvordan der er da jeg tidligere fik planlagt kejsersnit med mine tvillingedrenge, så har derfor ikke oplevet veer og vaginal fødsel. 

Har været sygemeldt nu siden uge 12 og er efterhånden blevet lidt depri og træt af at være hjemme. Får tit tudeture og bruger meget af min tid i sengen hvor jeg ser "one born every minute" på youtube, og så ruder jeg lidt igen hver gang der bliver født en baby  vil ikke så meget med indlægget andet end at fortælle lidt om min situation i håb om lidt støtte og peptalk fra jer søde mennesker på baby. Dk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2015

migxher

Det skal nok gå! (: Jeg kan på det varmeste anbefale at læse bogen Smertefri fødsel. Mange af øvelserne der i hjalp mig rigtig meget under min fødsel.
Og evt gør dig nogen tanker inden, om smertelindring, vil du evt i badekar osv. og så få det skrevet i din vandrejournal så din jordemoder kan se det når du kommer der ind. Så skal du ikke først til at stå og remse det op når du kommer der ind. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.