At sælge babytøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
7 svar
6 synes godt om
9. december 2015

A.n.onym.

Hej piger - er der nogen af jer, der har nogle gode fif til, hvor man skal sælge sit brugte baby-tøj. kender i et godt loppemarked, der er velbesøgt i nærheden af kbh. Jeg vil gerne af med det på en gang, så dba er ikke en løsning- og det med at lave en pose for en given pris er prøvet af - uden held  håber i har nogle gode råd....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2015

Benjamins'mor

9. december 2015

Mor1986

MommyK skriver:

Hej piger - er der nogen af jer, der har nogle gode fif til, hvor man skal sælge sit brugte baby-tøj. kender i et godt loppemarked, der er velbesøgt i nærheden af kbh. Jeg vil gerne af med det på en gang, så dba er ikke en løsning- og det med at lave en pose for en given pris er prøvet af - uden held  håber i har nogle gode råd....

Hvad med app reshopper. Jeh har solgt en del der. 

Anmeld Citér

10. december 2015

FruStolpe

MommyK skriver:

Er det er must at du skal tjene på det? 

Hvis ikke, så vil jeg anbefale at give det til et krisecenter. Det er "penge ind på den menneskelige konto"  

Anmeld Citér

10. december 2015

Babilooo

Diverse Facebook grupper

Anmeld Citér

10. december 2015

Patriark

MommyK skriver:

Loppemarkedet i Remissen på Østerbro, eller Prismen på Amager. Ellers i Forum.

Anmeld Citér

10. december 2015

Bshizzle

At sælge på et loppemarked er ikke ensbetydende med at du sælger det hele på én gang 

Jeg har faktisk mere held med at sælge det enkeltvis på div Facebook grupper eller DBA.  

Jeg har nemlig været på mange markeder gennem årene.. Og det er ikke just dér man sælger bedst. 

Anmeld Citér

10. december 2015

alenemor42

MommyK skriver:

Jeg bruger Facebook lokal salgsgrupper og har haft god Held med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.