Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lav risiko for downs 1-19481 Det var en bette stille en lige indtil hun puffede til den, så skal jeg lige love for den kunne sprælle
Terminen er ikke blevet flyttet så det er stadig 17. juni Vi er så glade
I må gerne gætte køn Jeg kan intet se.. Skal til kønsscanning den 22 dec.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kæmpe tillykke med en god scanning..
Har ikke forstand på billeder, men den ser meget sund og rask ud
Ser frem til at hører hvad maven gemmer på
o1Mutte skriver: Lav risiko for downs 1-19481 Det var en bette stille en lige indtil hun puffede til den, så skal jeg lige love for den kunne sprælle Terminen er ikke blevet flyttet så det er stadig 17. juni Vi er så glade I må gerne gætte køn Jeg kan intet se.. Skal til kønsscanning den 22 dec.
Stort tillykke
jeg gætter på en dreng
Altså jeg ved jo allerede hvad det bliver
esioul skriver: Altså jeg ved jo allerede hvad det bliver
Tell me.. Jeg har nemlig en fornemmelse
o1Mutte skriver: Tell me.. Jeg har nemlig en fornemmelse
Dreng
esioul skriver: Dreng
Det er også det min fornemmelse siger
Jeg oplevede så en knap så sjov NF scanning i onsdags, 1:93, av, den gjorde ondt, men.. Jeg fik i går svar på den moderkageprøve, som jeg fik foretaget i torsdags, og vores baby er sund og rask, og har ingen Downs. Og så fik vi at vide, at det var en lille pige Men tillykke med en veloverstået nakkescanning, det er dejligt
Et stort tillykke, det er da også så meget din tur nu Det bliver spændende med kønsscanning, jeg gætter pige
Stort tillykke med, at spiren har det godt inde i sin hule og at alt var som det skulle være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128