Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg er ny på siden, håber I kan hjælpe mig?
Jeg har taget en graviditetstest her i dag, og jeg skal først have min menstruation i morgen.
Kan I se noget på testen?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jKd skriver: Hej Jeg er ny på siden, håber I kan hjælpe mig? Jeg har taget en graviditetstest her i dag, og jeg skal først have min menstruation i morgen. Kan I se noget på testen?
Velkommen på siden. Synes helt sikkert den ser positiv ud..
tillykke
Jeg kan sagtens se noget på den! Hvis stregen er kommet inden for tid, ville jeg helt sikkert turde regne med at der var noget i gære. Prøv at teste videre hen over de næste par dage, og se om teststregen bliver tydeligere.
Tøs85 skriver: Velkommen på siden. Synes helt sikkert den ser positiv ud.. tillykke
Mange tak
Det håber jeg. Hehe. Vil så gerne have nummer to, og jeg har bare så meget stikkende fornemmelse ned i underlivet.
JC2014 skriver: Jeg kan sagtens se noget på den! Hvis stregen er kommet inden for tid, ville jeg helt sikkert turde regne med at der var noget i gære. Prøv at teste videre hen over de næste par dage, og se om teststregen bliver tydeligere.
Ja den kom inden der var gået 5 minutter. Der gik cirka 4 minutter så kom den, men den er så utydelig, så man er bange for heppe for højt
Ja tillykke
Mullesmith skriver: Ja tillykke
Mange tak og det er selvom jeg først skal have min menstruation i morgen?
tillykke med babyen...
Jeg ser den også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128