Mavesmerter om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2015

Anonym trådstarter

Hej Piger,

Jeg er i uge 6 og har de sidste to dage vågnet midt om natten med ondt i maven, ikke som sådan underliv men mere hele maven og under brystet. Jeg går så ud og tisser, men kan så ikke sove derefter. Andre der oplever det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

Chellie

Mavesmerterne kan sagtens være ligamentsmerter eller mavesyre. Det er helt normalt. Det med at vågne og ikke kunne sove igen, har jeg kæmpet med hele graviditeten (jeg er 27 uger nu). Jeg sover tre-fire timer højst, hvorefter jeg vågner, og ikke lukker et øje resten af natten. Super frustrerende, men ikke skadeligt eller tegn på at noget er galt.

Anmeld Citér

8. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Mavesmerterne kan sagtens være ligamentsmerter eller mavesyre. Det er helt normalt. Det med at vågne og ikke kunne sove igen, har jeg kæmpet med hele graviditeten (jeg er 27 uger nu). Jeg sover tre-fire timer højst, hvorefter jeg vågner, og ikke lukker et øje resten af natten. Super frustrerende, men ikke skadeligt eller tegn på at noget er galt.

Godt at høre det er helt normalt. Min eget bud var mavesyre. Må prøve at spise lidt anderledes og ellers snakke med lægen om hvad jeg kan gøre. 

Anmeld Citér

8. december 2015

Chellie

Anonym skriver:

Godt at høre det er helt normalt. Min eget bud var mavesyre. Må prøve at spise lidt anderledes og ellers snakke med lægen om hvad jeg kan gøre. 

Jeg kan anbefale mælk 

Anmeld Citér

8. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg kan anbefale mælk 

Inden man går i seng eller? 

Anmeld Citér

8. december 2015

Chellie

Anonym skriver:

Inden man går i seng eller? 

Ja, også det. Min krop var ikke vild med mælk i starten af graviditeten, men på det seneste kan jeg drikke næsten en liter dagligt!  Det har gjort underværker for halsbrands-problemet! Jeg undgår også leverpostej, rugbrød og ekstra fed mad, det ser også ud til at være en aftrækker for halsbrand og mavesmerter. Måske kan det hjælpe dig lidt?

Anmeld Citér

9. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Ja, også det. Min krop var ikke vild med mælk i starten af graviditeten, men på det seneste kan jeg drikke næsten en liter dagligt!  Det har gjort underværker for halsbrands-problemet! Jeg undgår også leverpostej, rugbrød og ekstra fed mad, det ser også ud til at være en aftrækker for halsbrand og mavesmerter. Måske kan det hjælpe dig lidt?

Jeg havde godt læst fed mad og fik både det og stærk mad mandag, så tror det var det. Men rugbrød og leverpostej - det ville jeg ikke have gættet. Jeg ser tiden an - der har intet været i nat 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.