AnnePedersen skriver:
det er bare så hårdt.
vi har været igang med processen i næsten et år nu. Jeg fik noget medicin som jeg sku ud af. Vi har nu prøvet i 4 måneder og der sker ikke noget. Det er svært for vores pige på fem blev jeg gravid med i andet hug.
Ja jeg var 28 dengang og er 34 nu, pyha det er svært
snakket med lægen da vi også har brugt de ægløsningssæt og intet virker. Han sagde at det bedste var temperatur målinger.
Så nu skal jeg lige vente ca 10 dage og begynde med det.
Føler mig sku så tabt og dårlig for jeg ik bliver gravid
Først og fremmest et
til dig, det har du meget brug for kan jeg høre !
Jeg vil sige, jeg kender godt dine følelser og fuldstrationer omkring alt det der.
De kloge siger jo man skal lade vær at tænke på det med mere - tit og ofte er det bare nemmere sagt end gjort.
Jeg er selv blevet 28 her i år - og vi forsøger stadig på 1 barn efter en del tids kæmpen, og her sker der heller ingenting. Har haft to bio'er - senest var i sidste måned desværre.
Men så evig optimisk som jeg nu er, ved jeg det kommer når tidspunktet er det rette - og det er jeg helt sikker på det også gør for dig! Du må endelig ikke stresse over det, det gør det jo desværre bare værre (ved godt det nemmere sagt end gjort). Jeg tror lige nu har du måske brug for tænke på lidt andet, har du ikke nogen som evt kan passe din pige - så kan du evt have noget veninde tid eller kæreste tid uden at skulle tænke på andet end at hygge dig ?
.
Hold humøret højt - du velkommen til at skrive dig mig hvis det skulle være, som sagt forstår dig 100, og tror jeg vi mange der gør herinde !
Anmeld
Citér