Kan jeg overhovedet passe den? :-|

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
12 svar
4 synes godt om
8. december 2015

Mullesmith

Har lige bestilt en jumsuit ved hm. Men jeg er sku ik sikker på jeg kan passe den, nogen af jer der har en der kam sige om den er stor/ lille i størrelsen? Har bestilt xl. Vejer 112kg og er 167cm og i uge 30+  

ellers kan jeg sikkert passe den bagefter og den kan lukkes langt ned foran så jeg kan amme 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

Kamilla-m

Jeg sys deres tøj til specielt mig er meget meget lille i str. 

Jeg havde på et tidspunkt bestilt en hættetrøje, i str XL, jeg bruger normalt l og jeg ku ikke passe den ��

Jeg vejer 75 kg og er 1.68  (gravid uge 39+3)

Anmeld Citér

8. december 2015

snuskesmor

Jeg syntes deres graviditetstøj var meget stort. Bruger normalt L/42 og skulle en størrelse ned i graviditetstøj. Men er stadig samme str som ikke-gravid :-p

Anmeld Citér

8. december 2015

Benjamins'mor

Mullesmith skriver:

Har lige bestilt en jumsuit ved hm. Men jeg er sku ik sikker på jeg kan passe den, nogen af jer der har en der kam sige om den er stor/ lille i størrelsen? Har bestilt xl. Vejer 112kg og er 167cm og i uge 30+  

ellers kan jeg sikkert passe den bagefter og den kan lukkes langt ned foran så jeg kan amme 

Jeg har ikke denne men ved af erfaring at H&M s mama tøj er lidt større i deres størrelser end den normale størrelse. 

Jeg vejede 104 kg, 164 cm og deres tøj i xl passede fint og sad ikke helt stramt.

Anmeld Citér

8. december 2015

Mullesmith

Er sørme spændt på om jeg kan klemme mig i den, synes bare den var så fin  men ellers må jeg da kunne passe den bagefter. Det satser jeg på  synes det er så svært med de størrelser

Anmeld Citér

8. december 2015

Sprit25

Mullesmith skriver:

Er sørme spændt på om jeg kan klemme mig i den, synes bare den var så fin  men ellers må jeg da kunne passe den bagefter. Det satser jeg på  synes det er så svært med de størrelser

Ellers kan du vel returnere

Anmeld Citér

8. december 2015

Benjamins'mor

Sprit25 skriver:

Ellers kan du vel returnere

Ja, der plejer at følge returlabel med når man bestiller fra H&M

Anmeld Citér

8. december 2015

Mullesmith

Benjamins'mor skriver:

Ja, der plejer at følge returlabel med når man bestiller fra H&M

Ja men det koster næsten 50kr at returnere og dragten koster 249kr så kan jeg ligesågodt beholde den!!

Anmeld Citér

8. december 2015

snuskesmor

Mullesmith skriver:

Ja men det koster næsten 50kr at returnere og dragten koster 249kr så kan jeg ligesågodt beholde den!!

Man kan returnere gratis i butik :-)

Den ser meget lækker ud - næsten så jeg ønsker jeg var gravid :-)

Anmeld Citér

9. december 2015

Mullesmith

snuskesmor skriver:

Man kan returnere gratis i butik :-)

Den ser meget lækker ud - næsten så jeg ønsker jeg var gravid :-)

Nåh ja så gør jeg ski da bare det hvis den ikke duer �� tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.