Endoskopi -kræftpakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
8 svar
3 synes godt om
7. december 2015

Bella&Lina

Min mand skal imorgen have lavet en endoskopi , kikkertundersøgelse på sygehuset, da de tror han har tarmkræft. Er der nogen der ved om man får nogle svar mens man er der? Eller hvor længe man så skal vente på et svar? 

Pft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2015

Isabella_mor

Bella&Lina skriver:

Min mand skal imorgen have lavet en endoskopi , kikkertundersøgelse på sygehuset, da de tror han har tarmkræft. Er der nogen der ved om man får nogle svar mens man er der? Eller hvor længe man så skal vente på et svar? 

Pft 

De skal nok fortage nogle vævsprøver som først skal undersøges. Så der går nok nogle dage før i får svar. Det kommer an på hvor hurtigt de kan få undersøgt vævet. De vil højest sansynligt ikke komme med noget svar før der er et svar på prøven, det bliver man typisk kaldt til samtale om, det kan være i får det at vide når din mand ankommer til undersøgelsen. (Jeg ved faktisk kun hvordan det foregår når de skal foretage brokoskopier, men jeg kan forestille mig at det er nogenlunde det samme, eller i hvertfald samme fremgangsmåde ifht at foretage vævsprøver og komme med svar) men hæng mig endelig ikke op på det da der er forskel på hvilket sygehus der er tale om. 

Håber ikke det er kræft. 

Anmeld Citér

8. december 2015

DortheL

Jeg har lige fået den lavet, og fik svar bagefter. Da min bror fik den (han havde kræft), fik han også svar med det samme, og der blev lagt en plan med det sammen. 

Jeg krydser fingre!

Anmeld Citér

8. december 2015

snuskesmor

Min mor har fået lavet en for nyligt, og fik svar med en gang.

Håber det bedste!

Anmeld Citér

8. december 2015

Bella&Lina

Tusind tak for jeres svar. Vi må se og håbe det bedste 

Anmeld Citér

8. december 2015

Bella&Lina

FUCK hvor er det useriøst ���� hele vejen igennem har han fået afvide at der skal stå i hans papirer han skal have ordentlig bedøvelse under undersøgelsen. Så ringer de i morges og siger de er underbemandede så der er ikke nogen der kan give ham det, men imens de snakker så kommer der en som siger at det godt kan lade sig gøre og så er der jo ingen ko på isen. Så kommer vi derop, Han har fastet og spist "special"mad i en uge, og taget afføringsmiddel til den store guldmedalje. Er der nogen til og bedøve ham?????????? NEJ!!!!! Han har haft aflyst 2 gange før fordi han er SÅ skrækslagen. De VED DET, det står overalt i hans papirer!!!! Nu skal pinen så trækkes ydeligere og han har fået en tid den 21 december ������ nej hvor fedt. Jeg har fået tjenestefri for at være der med ham, spild af tid og planlægning!! Føj siger jeg bare , hold kæft hvor er jeg gal!! Man burde mene at en patient som er i "ordningen" kræftpakke, burde blive prioriteret højt ............. Åbenbart ikke.

Anmeld Citér

8. december 2015

Abracadabra

Bella&Lina skriver:

FUCK hvor er det useriøst ���� hele vejen igennem har han fået afvide at der skal stå i hans papirer han skal have ordentlig bedøvelse under undersøgelsen. Så ringer de i morges og siger de er underbemandede så der er ikke nogen der kan give ham det, men imens de snakker så kommer der en som siger at det godt kan lade sig gøre og så er der jo ingen ko på isen. Så kommer vi derop, Han har fastet og spist "special"mad i en uge, og taget afføringsmiddel til den store guldmedalje. Er der nogen til og bedøve ham?????????? NEJ!!!!! Han har haft aflyst 2 gange før fordi han er SÅ skrækslagen. De VED DET, det står overalt i hans papirer!!!! Nu skal pinen så trækkes ydeligere og han har fået en tid den 21 december ������ nej hvor fedt. Jeg har fået tjenestefri for at være der med ham, spild af tid og planlægning!! Føj siger jeg bare , hold kæft hvor er jeg gal!! Man burde mene at en patient som er i "ordningen" kræftpakke, burde blive prioriteret højt ............. Åbenbart ikke.

Åh, stakkels jer! 

Anmeld Citér

8. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Bella&Lina skriver:

Det er bare så skide uretfærdigt og hårdt. Det ved du. Vi har jo skrevet lidt sammen før, og hvis du har behov for at komme af med nogle ting, så skriver du bare igen.

tanker til jer!

Anmeld Citér

8. december 2015

Leonora

Øv hvor er jeg flov over at være en del af vores tilrider lorte sundheds system

Jeg kan kun anbefale jer at skrive en klage - hvis I kan overskue det. Det er jo ikke pleje personalet og lægens skyld men en ledelses problematik som skal højt op i systemet.... Og det er ganske enkelt for dårligt - øv

Jeg håber snart at I og især din kæreste får en ordentlig behandling.

mange tanker fra mig som kender systemet indefra og ville ønske at der blev brugt flere resurser på vores hospitals system.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.