Modtage pas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
10 svar
6 synes godt om
7. december 2015

A&F

Hej 

Har bestilt pas til børnene. Men har ikke tænkt på hvordan jeg vil modtage dem. Hvordan er rutinen når man skal tage imod et pas?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
A&F skriver:

Hej 

Har bestilt pas til børnene. Men har ikke tænkt på hvordan jeg vil modtage dem. Hvordan er rutinen når man skal tage imod et pas?

De bliver vel bare sendt til bopælsadressen? Sådan har det ihvertfald været alle de gange mine børn og jeg selv har fået lavet pas.

Anmeld Citér

7. december 2015

Anna2706

Det bliver sendt hjem til ens adresse ☺ Det er ikke ret længe siden vi fik lavet pas til vores søn, og der kom det 1-2 uger efter ☺

Anmeld Citér

7. december 2015

A&F

Det tænkte jeg også. Men min svigersøster oplevede noget andet. Fordi de ikke var hjemme til at modtage passene, røg de retur. Og de kontaktede kommunen som ikke kunne hjælpe dem med hvor deres pas var. Så de endte med at bestille helt forfra igen og selv gå ned og hente dem. 

Anmeld Citér

7. december 2015

A&F

Anna2706 skriver:

Det bliver sendt hjem til ens adresse ☺ Det er ikke ret længe siden vi fik lavet pas til vores søn, og der kom det 1-2 uger efter ☺

Blev de lagt i postkassen? 

Anmeld Citér

7. december 2015

Anna2706

A&F skriver:

Blev de lagt i postkassen? 

Ja ☺ 

Anmeld Citér

7. december 2015

A&F

Anna2706 skriver:

Ja ☺ 

Underligt at det ikke var tilfældet med min Svigersøster . Men jeg håber da at vi også får dem i postkassen

Tak

Anmeld Citér

7. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
A&F skriver:

Hej 

Min datters blev ikke lagt i postkassen fordi hendes navn ikke stod på postkassen. Jeg kunne så hente det på borgerservice og fik at vide at når hun skulle modtage id skulle hun stå på postkassen.

Anmeld Citér

7. december 2015

A&F

MummiT skriver:

Min datters blev ikke lagt i postkassen fordi hendes navn ikke stod på postkassen. Jeg kunne så hente det på borgerservice og fik at vide at når hun skulle modtage id skulle hun stå på postkassen.

Mine børns navn står på postkassen , så håber det er godt nok 

Anmeld Citér

7. december 2015

Anja82

Jeg har lige modtaget mit pas i postkassen og mit navn står ikke på postkassen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.