Det gør ondt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid 38+

jeg har haft en nem graviditet uden de store gener, men idag er det dog begynd at gøre ondt, ikke som veer eller lign, men det gør sindssygt ondt (jeg aner ikke hvad det hedder) men der hvor der vokser hår ved intim området... Ikke nede ved skeden, men ligesom lige under hvor maven slutter...

hvad pokker kan det skyldes? Har ikke været overanstrengt hverken igår eller idag?!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg er gravid 38+

jeg har haft en nem graviditet uden de store gener, men idag er det dog begynd at gøre ondt, ikke som veer eller lign, men det gør sindssygt ondt (jeg aner ikke hvad det hedder) men der hvor der vokser hår ved intim området... Ikke nede ved skeden, men ligesom lige under hvor maven slutter...

hvad pokker kan det skyldes? Har ikke været overanstrengt hverken igår eller idag?!

Venusbjerget/skambenet? Din krop forbereder sig nok bare til at gøre plads

Anmeld Citér

7. december 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Venusbjerget/skambenet? Din krop forbereder sig nok bare til at gøre plads

Venusbjerget ja, den var lige forsvundet...

tænker bare at der vel ikke er så meget der, der skalforberede sig men synes godt nok det gør lidt naller 

Anmeld Citér

7. december 2015

Sedigfor

Jeg mærkede ikke noget i den dur da jeg havde en meget grov bækkenløsning allerede fra uge 14 men nok om det, det kan godt være baby, hvis barnet sidder fast eller hvad man nu siger, og barnet lige bevæger sig (:

Anmeld Citér

7. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Jeg mærkede ikke noget i den dur da jeg havde en meget grov bækkenløsning allerede fra uge 14 men nok om det, det kan godt være baby, hvis barnet sidder fast eller hvad man nu siger, og barnet lige bevæger sig (:

Men det er hele tiden, når jeg går/bevæger mig, mærker det ikke når jeg slapper af. Mærkede heller ikke noget lign i min tidligere graviditet.. Det føles bare som bækkenløsning et forkert sted

Anmeld Citér

7. december 2015

Spiloppi

Jeg lider også af smerter i venusbjergs/skambenet! Og jeg er kun 31+3, det har været sådan nogle uger nu... Ikke når jeg slapper af, som du selv forklarer, men netop i bevægelse og når jeg fx vender mig i sengen! Har hørt/læst det er helt normalt, da skambenet er i relation til symfysen som også skal give sig for at barnet kan komme igennem så det er helt klart bare for at der kan komme plads 

Anmeld Citér

7. december 2015

Anonym trådstarter

Spiloppi skriver:

Jeg lider også af smerter i venusbjergs/skambenet! Og jeg er kun 31+3, det har været sådan nogle uger nu... Ikke når jeg slapper af, som du selv forklarer, men netop i bevægelse og når jeg fx vender mig i sengen! Har hørt/læst det er helt normalt, da skambenet er i relation til symfysen som også skal give sig for at barnet kan komme igennem så det er helt klart bare for at der kan komme plads 

Åh Gud, et par uger... Håbede nogen ville skrive at de fik smerter der også fødte dagen efter eller noget hehe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.