Hej piger.
Jeg har noget jeg må ud med. Det er svært.
lidt baggrund. Jeg lever i et parforhold på 6.år. 2 børn, hus og bil. Jeg har alt hvad jeg altid har drømt om, og er egentlig glad.
Men. Jeg har en side som jeg kan mærke bliver undertrykt. Jeg føler ikke jeg trives 100% i et "lukket" forhold. Jeg fantaserer tit om at kysse og flirte, uden bindinger. Det har dybest set altid været en stor del af mig at søge bekræftelse på den måde og jeg synes det føles SÅ skønt at kunne slippe tøjlerne hvis man fx er i byen. Jeg elskede min singletid, og når jeg er ude ville jeg næsten ønske jeg var single igen. Selvom jeg ikke vil undvære det jeg har!
Det er noget lort, og jeg føler mig pisse utaknemmelig. Men gud hvor føler jeg mig fristet af det uforpligtende og spontane når jeg er ude.
Min kæreste ved godt hvordan jeg plejede at være når vi var i byen før vi blev et par, og jeg kan mærke han egentlig nok er lidt nervøs når jeg tager afsted. Skal siges at jeg aldrig har krydset grænsen mens vi har været sammen, men jeg må indrømme at jeg længes efter det.
Men hvordan kommer man videre med den følelse? Handler det overhovedet om et behov, eller handler det om vores forhold? Min kæreste er alt for blød til at kunne håndtere et semi-åbent forhold tror jeg - jeg kan sagtens undvære sexen med andre. jeg tror han vil miste al tillid hvis jeg fortalte om mine tanker.
Anmeld
Citér