heller ikke denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
2 synes godt om
7. december 2015

debattør-34806

Øv heller ikke denne gang gravid. Nu har vi prøvet siden april og er stadig ikke gravid. 

Det er øv men kunne godt leve med det hvis det ikke var for alle de symptomer som jeg tro er der. Ja og endnu værre det er anden gang min menstruation er forsinket(3 dage) , sat sammen med kvalme osv gør den negative test bare så ondt....

Det er frustrerende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2015

Sedigfor

Måske du tænker for meget på det?

Anmeld Citér

7. december 2015

lillespir26

debattør-34806 skriver:

Øv heller ikke denne gang gravid. Nu har vi prøvet siden april og er stadig ikke gravid. 

Det er øv men kunne godt leve med det hvis det ikke var for alle de symptomer som jeg tro er der. Ja og endnu værre det er anden gang min menstruation er forsinket(3 dage) , sat sammen med kvalme osv gør den negative test bare så ondt....

Det er frustrerende

Måske du tænker alt for meget over det ellers kan i søge hjælp om 3-4 mdr hold modet oppe op prøv prøv prøv find ud af hvornår din næste ægløsning ligger og hold øje med æl udflåd

Anmeld Citér

7. december 2015

debattør-34806

Har tænkt på at jeg tænker for meget på det men synes ikke det fylder så meget i hverdagen. Jeg har prøvet med ægløsningent test på det tidspunkt hvor beregneren har sat det til, uden at få et posetivt resultat. 

Kan man få hjælp selv om det er barn nr to?

Anmeld Citér

7. december 2015

Camilze

Du lyder til at tænke alt for meget på det, skru ned for alt det babyhalløj, ved det er svært, men da jeg selv stoppede med at fokusere og tænke på det, blev jeg gravid 'Hele jeres sexliv skal jo heller ikke kun handle om børn, det skal også være om jer, jeres lyst til hinanden som par, så det ikke bare bliver en pligt. 

Anmeld Citér

7. december 2015

lillespir26

debattør-34806 skriver:

Har tænkt på at jeg tænker for meget på det men synes ikke det fylder så meget i hverdagen. Jeg har prøvet med ægløsningent test på det tidspunkt hvor beregneren har sat det til, uden at få et posetivt resultat. 

Jeg vil da mene du godt kan få hjælp selvom det er en nr 2 i prøver på der skal vist bare går lidt mere end et år uden held men hvis man tidliger var i behandling med nr 1 kan man vist få hjælp før

Anmeld Citér

7. december 2015

Pikku Myy

debattør-34806 skriver:

Vi er i gang med at få hjælp til nr 2. Jeg har en søn på 7 år, der blev undfanget uden hjælp, men denne gang vil det ikke rigtig lykkes. Vi er tilknyttet en privatklinik, og jeg skal insemineres første gang i denne uge. Jordemoderen virker meget optimistisk, netop fordi det er lykkedes en gang før. Jeg er født pesimist, så jeg prøver bare at tage det som det kommer.

Jeg forsøgte også at finde min ægløsning med tests, men det lykkedes ikke. En lidt mere grundig søgning, viste at de vist bare ikke rigtig virker for alle.

Anmeld Citér

7. december 2015

Xolia

debattør-34806 skriver:

Jeg har aldrig taget en ægløsningstest. Med de to sidste (nr. 3 og 4) havde jeg en app som viste i hvilken periode på ca. 1 uge hvor ægløsningen kunne ligge - og der gave vi den bare fuld gas ;-)

Nr. 3 kom så i 2. periode efter præventionsstop - og nr. 4 i "første forsøg" - dvs. efter 1. mens efter fødsel.

Jeg ved godt at vi er forskellige, og jeg er umiddelbart også en som kun skal snuse til et par herreunderbukser - men giv den fuld gas i hele perioden som app'en siger, og så drop test og gem pengene til noget sjovt/hyggeligt til dig selv ;-)

Pøj pøj...

Anmeld Citér

7. december 2015

debattør-34806

Puha det er svært men ved jo godt at man ikke skal tænke over det. Hehe også tænker man på ikke og tænke over det Ja også tænker man jo på det igen

Første gang blev gravid på fire måneder uden rigtig den store indsats. Denne gang har vi haft meget sex, på uregnet ægløsningsperiode, ud over og hver anden dag. Mærkelig nok er der ikke gået minus lyst i det så det har stadig været lystbetonet hvilket jo er dejligt

Anmeld Citér

7. december 2015

esioul

Jeg væmmes ved kommentaren "du tænker for meget på det". 

Stop nu... Dine tanker er ikke skyld i at et æg ikke bliver befrugtet og ikke sætter sig fast..

Hvis det er afgørende for en graviditet om man "tænker for meget på det", ville ingen i fertilitetsbehandling blive gravide. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.